Blog Listem

7 Kasım 2018 Çarşamba

7 KASIM 2018 ÇARŞAMBA GÜNEŞLİ BİR KASIM GÜNÜ....Haftayı ortaladık bile...

Bugün havamız bölgemizde
 bol güneşli ama biraz serince:

21/8

BİR KİTAP TAVSİYESİ

Langdon ve yetenekli Fransız

kriptoloji uzmanı Sophie Neveu,

cesedin etrafındaki izleri takip ederek

bu garip esrar perdesini araladıkça,

ipuçlarının onları Da Vinci'nin

tablosuna götürdüğünü keşfederler.




BİR FİLM/KIYAMET GÜNÜ

26 Aralık 2004'te Tayland’ın

tropik cennet tatil bölgelerinden

birinde yaşanan tsunami
felaketinden kurtulmayı

başaran bir ailenin gerçek hikayesi...


BİR DEKORASYON FİKRİ/COUNTRY MUTFAK

NE ŞİRİN DEĞİL Mİ?




DÜNYAMIZIN NEŞESİ/SÜSLERİ
CAN DOSTLARIMIZIN KÖŞESİ

BİR FİKİR/BİR MOTİF

YOLCULUK NEREYE?/PARİS

Dünyada adı aşkla anılan şehirlerden

olan Paris, her gidişinizde sizi

şaşırtan birbirinden değerli 

Paris müzeleri, küçük ve şirin

dükkanları, zarif mimarisi,

kafe ve barları, şık gece

kulüpleri ve restoranlarıyla

dünyanın en nevi şahsına

münhasır şehirlerinden.

Sanatın, modanın ve 

gastronominin  başkenti olan

Paris’te yapılacak şeylerin sınırı yok.

Paris’i yürüyerek keşfedin.

En güzeli tarihi sokakların arasından

yürüyerek, dokuya ve tarihe yakın

olarak şehri ve güzelliklerini keşfetmek.



HERGÜN BİRAZCIK İNGİLZCE
 
SAĞLIKLI YAŞAM BİLGİLERİ

Bu besinlerle seratonin takviyesi alın
Kış aylarında erkenden Kararan

hava yüzünden kendinizi

mutsuz hissediyorsanız

muz, antep fıstığı, ceviz,

fındık ve badem tüketin.

Bunlar dolaylı olarak

seratonin seviyenizi

arttırıp mutlu hissetmenizi

sağlayacak besinlerdir.

Miktarına dikkat ederek

ara öğünlerde tercih edebilirsiniz.




SANAT KÖŞEMİZİN SÜSÜ
Halil Paşa (1857 – 1939) İSTANBUL

ZORLU HAYAT YOLCULUĞUMUZ
İÇİN MOTİVASYON

ANILARA MASALLARA YOLCULUK

17 yorum:

  1. Merhaba. Bloğun hayırlı olsun. Takip için teşekkür ederim. Ben de takibe alacaktım ama herhangi bir takip bölümü bulamadım. Ayrıca profilimdeki diğer bloglarımı takip etme inceliğini gösterirsen oralardan da severek takip ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Buldum. Mobil sayfada görünmüyormus 😊

    YanıtlaSil
  3. ilginize desteğinize çok teşekkür ederim diğer bloglarınızı da seve seve takip ederim ilk fırsatta....

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, güzel blogun hayırlı olsun. Ziyaretime gelmişsin. Çok mutlu oldum. İade-i ziyaret yapayım dedim. Tekrar haberleşmek dileğiyle :))

    YanıtlaSil
  5. Hoşgelmişsiniz ne iyi etmişsiniz...çok teşekkür ederim... her zaman beklerim..

    YanıtlaSil
  6. merhabalar, İade-i ziyarete geldim. Aramıza da etkinliğimize de hoş geldiniz.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,
    Etkinlik sayesine blogunuzu keşfettim.Blog dünyasına hoş geldiniz.

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Esra Bayındır (Masal'ın annesi) ve Sevgili sosyalmedyakafe bloğuma hoşgeldiniz desteğiniz ve ilginiz için gönülden teşekkür ederim....


    YanıtlaSil
  9. Ahhh sizi zar zor buldum. Gelmişsiniz de bir adres bırakmadan gitmişsiniz . Neyse yine bekliyorum ilkimi saymıyorum ons göre
    Sevgiyle

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Cafe Tigris ve Sevgili Aytül Örcün-Ayna Hikayesi hoşgeldiniz sayfama ilginize ve desteğinize gönülden teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar.
    Babaannenizin saatli maarif takvimi neden 30 Mayıs Perşembe? Bu yaprağın bir hatırası, bir değeri ya da bir önemi mi vardır?
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geç gördüm çok özür dilerim ...geç yanıtlıyorum...tamamen tesadüf seçildi..Mayıs en sevdiğim aylardan biri...belki de bilinçaltım seçtirdi...bilmiyorum ki...

      Sil

  12. Merhabalar, İade-i ziyarete geldim. Aramıza hoşgeldin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah çok geç gördüm nedense çok özür dilerim acemiliğime verin lütfen..hoşgeldiniz...desteğinize gönülden teşekkür ediyorum...

      Sil
  13. Da Vinci Şifresini okuyacağım inşallah :)

    YanıtlaSil

GELECEĞE TEKRAR UMUTLA BAKABİLMEK....

GELECEĞE YİNE UMUTLA BAKABİLMEK AH NE BÜYÜK SAADET.....