Blog Listem

24 Eylül 2022 Cumartesi

23 EYLÜL EKİNOKS ...RESMEN SONBAHAR BAŞLADI...


 


Dün 23 Eylül Sonbahar ekinoksuydu...
Gündüz ve gece eşitlendi...
Resmen sonbahar başlamış oldu...
Güzel başlasın güzel de geçsin inşallah sağlıkla ve huzurla...
Sonbaharı da ilkbaharı da çok seviyorum...
Sabah ve akşam serinliğini...
Güneşin öğlen saatlerinde cömertliğini göstermesini...
Üstümüze hafif bir ceket alıp tatlı bir serinlik eşliğinde yürüyüş yapmayı...
Sonbaharın soğuk kış günlerinin ..
İlkbaharın da sarı sıcak ağustos böcekli yaz günlerinin habercisi olmasını...
Bu paylaştığım mevsimler tablosu ise buram buram çocukluğum kokuyor ....
Okula tatlı bir heyecanla başladığımız günler....
Hergün her ders yeni yeni bilgiler öğrenmek...
Saf çocukluk hallerimiz...Arkadaşlıklarımız...Oyunlarmız...
Okulu ...Öğrenmeyi...Ders çalışmayı...Hep sevdim ben....
Güzel bir çocukluk geçirdiğim için anneme ve babama minettarım...
Huzurlu birhaftasonu diliyorum....


9 yorum:

  1. Öyle içimden geleni döktüm klavye aracılığıyla sizlerle paylaşmak için...Ben de güzel günler diliyorum....Herşeyin en hızlı biçimde sürekli değiştiği şu son yıllarda mevsimler tablosunun değişmeden sınıflarda yerini koruması ne güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  2. Mevsim şeridi bana ilkokul günlerimi hatırlattı. Hayatın başlangıcı, gençlik... ne güzel şeyler!

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar.
    Sonbahar denilince benim aklıma önce bu mevsimin adının "güz" olduğu aklıma gelir ve ben güz adını daha çok yakıştırırım. Sonbahar da güzel ama ben güzü daha çok seviyorum.
    23 Eylül'de sonbahar yani güz mevsimi resmen başlamış oldu diyorsunuz. Ekinoksları ben de takip ederim. Ama her nedense bu aralar çok yoğun olduğum için güzün ekinoksunu atladım. Mevsimlerin içinde en çok sonbaharı severim. Sonbahar benim için daha bir anlamlıdır.
    İnşAllah ağız tadıyla güzel bir güz mevsimi yaşarız.
    Çok güzel ve anlamlı bir paylaşımdı. Paylaşımda kullandığınız mevsim şeridini görünce, kendimi çocukluğumda buldum. Sonbahar mevsimi, çocukluğumuzun da en güzel mevsimiydi. Kış hazırlıkları, okulların açılması vs. derken nasıl gelip geçtiğini asla anlayamayız.
    Kaleminize, emeğinize ve yüreğinize sağlıklar diler; selam ve saygılarımla birlikte güzel bir güz mevsimi yaşamanızı ve geçirmenizi dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güz ismini ben de severim ama hüznü çağrştırır nedense bana..eh zaten yaprak dökümü de biraz hüzün verir hepimize içten içe...güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim...

      Sil
  4. ömür boyu öğrenelim işallah :)

    YanıtlaSil

27ARALIK 2023 ÇARŞAMBA KAPALI HAFİF YAĞMURLU BİR KIŞ GÜNÜ....

27 ARALIK 2023 ÇARŞAMBA Bugün sabahtan beri içimde bir huzursuzluk bir bıkkınlık... Hayırlara vesile olsun... Havadandır belki de... Bazen o...