Blog Listem

15 Şubat 2022 Salı

15 ŞUBAT 2022 SALI ASLINDA DÜN YAPMAK İSTEMİŞTİM BU PAYLAŞIMI AMA KISMET OLMADI


SEVGİLİLER GÜNÜNÜZ 1 GÜN  GECİKMELİ DE  OLSA KUTLU OLSUN 

ASLINDA KEŞKE BUGÜNÜN İSMİ SEVGİ VE DOSTLUK GÜNÜ OLSAYDI....

BİR GÜNCÜK DE OLSA DOĞAYI HAYVANLARI İNSANLARI SEVMENİN KEYFİNİ  ve  DOSTLUĞUN ARKADAŞLIĞIN PARAYLA PULLA ÖLÇÜLEMEYECEK KADAR DEĞERLİ OLDUĞUNU HATIRLATSAYDI BİZLERE...

Şu kısacık hikaye bana UP (Yukarı Bak)

filmini hatırlattı nedense...

Seyretmediyseniz seyredin bugün bence...

Sevgi dolu aşk dolu günleriniz olsun...

İşte Sevgi Bu

Oldukça yogun bir sabah.. Tahminen saat 8:30 da seksenlerinde,yasli
bir adam basparmagindaki dikisleri aldirmak üzere içeri girdi. Çok acelesi
oldugunu söyledi, zira saat tam 9:00 da bir randevusu varmis. Onun canli
titresimlerini hissettim adeta ve kendisine oturmasini söyledim.
Çünkü tedavisinin bitmesi ve onun birisini görmesi en azindan bir saat
sürerdi. Saatine baktigini görünce, baska bir hastam da olmadigi için
yarasi ile ben mesgul oldum. Tetkik ettigimde yaranin çok güzel iyilestigini
görünce doktorlardan birisine bantlari açmasini ve yeniden sarmasini
söyledim. Yaranin tedavisi esnasinda konusmaya basladik. Bu kadar
acelesi olduguna göre acaba bu sabah bir doktorla mi randevusu oldugunu sordum.
Bana hayir diye cevap verdi. Bana bakimevine gidip esi ile kahvalti etmek
için acelesi oldugunu söyledi. O zaman esinin sihhatinin nasil oldugunu sordum.
Bana orada uzun bir süredir kaldigini ve Alzheimer hastaliginin bir
kurbani oldugunu nakletti. Konusurken yarasini da sarmis bulundum ve
karisi onu beklerken biraz da geç kalmis olmasindan dolayi acaba esiniz
endise duyar mi dedim. Bana bes seneden beri onun kim oldugunu bile
bilmedigini ve kendisini tanimadigini söyledi. Sasirmistim. "sizi tanimadigi halde
yine de her sabah onu görmeye mi gidiyorsunuz?" . elimi oksayarak gülümsedi.
O beni tanimiyor ama ben halen onun kim oldugunu biliyorum" dedi.
 

18 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. sıcacık duygular içeriyor olması günümüzde bu duygulara hasret oluşumuz...

      Sil
  2. Yukarı bak, seyrettiğim en güzel animasyon olabilir:)))

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar. İadeyi ziyarete geldim. Hikaye çok güzel özellikle son cümle beni benden aldı nasıl naif :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz çok teşekkür ederim hikayeyi beğendiğinize çok sevindim covid olduğum için çok geç cevap yazabildim özür dilerim ssevgilerimle...

      Sil
  4. Çok dokunaklı bir hikaye, sevgi gününüz kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  5. oyyyy ne güzel hikaye yaa :)

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar.
    Her şeyin başı için nasıl sağlık diyorsak, ikinci basamak için her şeyin başının ise sevgi olduğunu söyleyebiliriz. Sevgiyi birinci basamağa koyamayız, çünkü sağlık olmayınca diğerleri olmaz. Bu noktada önce sağlık, sonra sevgi diyoruz.
    Sevgi sadece iki insan arasındaki duygu olmamalı, çevremizi ve çevremizdeki tüm canlıları sevmeliyiz. Kısaca sevgi ayırt etmeden her şeyi kucaklamalı.
    Bu güzel paylaşım için teşekkür eder, Sevgi gününüzü kutlarım. Aslında bu günün adını "sevgililer" değil de "sevgi" günü olarak değiştirmek lazım. Sevgililer deyince her şeyi kucaklayamıyor, kapsamıyor. Ama sevgi her şeyi kucaklar ve her şeyi kapsar.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok doğru birinci sağlık...sevgi sağlık dolu günleriniz olsun inşallah..

      Sil
  7. ASLINDA KEŞKE BUGÜNÜN İSMİ SEVGİ VE DOSTLUK GÜNÜ OLSAYDI....

    BİR GÜNCÜK DE OLSA DOĞAYI HAYVANLARI İNSANLARI SEVMENİN KEYFİNİ ve DOSTLUĞUN ARKADAŞLIĞIN PARAYLA PULLA ÖLÇÜLEMEYECEK KADAR DEĞERLİ OLDUĞUNU HATIRLATSAYDI BİZLERE...

    Aynen size katılıyorum sevgi ve dostluğu hatırlatsaydı üstelik tüm alemi kapsaysaydı keşke..

    YanıtlaSil
  8. Sevgi, barış en güzel şeyler keşke kıymeti bilinse ...

    YanıtlaSil
  9. sevgi ve huzurun hep yanımızda olması dileklerimle sevgi günün kutlu olsun tatlım

    YanıtlaSil
  10. amin canım çok teşekkür ederim sevgiler...

    YanıtlaSil

GELECEĞE TEKRAR UMUTLA BAKABİLMEK....

GELECEĞE YİNE UMUTLA BAKABİLMEK AH NE BÜYÜK SAADET.....