Blog Listem

5 Mart 2022 Cumartesi

5 MART 2022 CUMARTESİ CEMRE BAŞKA BİR YERE DÜŞTÜ SANIRIM!!!!


16 ŞUBAT 2022 itibariyle
kızımın okuldan taşıması sonucunda
maaile covid le tanışmış olduk sonunda...
Aşılara rağmen hepimizi 4-5 gün kadar
ateş boğaz ağrısı başağrısı öksürük kas ağrısı
ile test etti arkadaş ve kafamıza vura vura
önlemleri gevşetmememiz gerektiğini hatırlattı 
çekti gitti... Umarım bir daha uğramaz...
Hiçbirinize de uğramamasını dilerim...






Dünya delirdi yine...
Zavallı insanların bir günde
 hayatları altüst oldu.
Umarım biranönce biter
 korkunç acılar son bulur.









Covid haftamızda evde dinlenirken
denk geldiğim şahane bir filmdi..
Gerçek bir olaymış üstelik..

SAHTEKAR

Ağırlıklı işçi sınıfından insanların oturduğu varoş mahallelerinden birinde, Los Angeles banliyölerindeyiz. 1928'in mart ayında, telefon operatörü olarak çalışan anne Christine Collins (Oscar ödüllü Angelina Jolie), sakin bir cumartesi sabahında işe gitmek üzere evden ayrılırken dokuz yaşındaki oğlu Walter ile vedalaşır. Akşam evine döndüğünde her ebeveynin en büyük kabusuyla yüz yüze gelir: Biricik oğlu kayıptır. Polis tarafından çok yoğun bir arama tarama çalışması başlatılır. Ancak küçük Walter en ufak iz bırakmadan ortadan kaybolmuştur. Ta ki aylar sonra polisten haber gelinceye dek Collins için umutlar tükenmiştir. Christine'in oğlu olduğunu iddia eden bir çocuk bulunmuştur.





Uzun zamandır okumak istiyordum.
Sonunda kısmet oldu..
Covidden karantinadayken
konusu pandemi karantina vs olan
bir kitap okumak süper denk geldi
kendimi tebrik ediyorum yani..
Konusunu yazmadım çok meşhur bir kitap
okumayan kalmamıştır bence..
Bu arada bu nobel edebiyat ödüllü kitabı
 beğenmediğimi itiraf ediyorum korka korka...



Nereye kadar acaba
 sanırım yakında atlarla ulaşım
sağlamaya dönüş olucak
 gerçekten 
inanılmaz zorluyor bütçeyi....






GALETA UNLU KARNIBAHAR KIZARTMASI

Hepimiz hasta tüm gün evde olunca değişik 
yemekler denemek istedim.
Bu da onlardan biriydi hem pratik hem çok lezzetli
oldu tarif vermiyorum internette hepsi var.
Bu gün yine yapıcam siz de yaparsanız afiyet olsun...









Beğendiğim ve paylaşmak istediğim bir hikaye ile şimdilik hoşçakalın ve sağlıkla kalın

     

BİR BARDAK SÜT


Howard, yoksul bir ailenin çocuğuydu ve okul giderlerini karşılamak için kapı kapı dolaşarak eşyalar satıyordu. O gün, hiçbir şey satamamıştı ve karnı da çok açtı. Bundan sonra çalacağı ilk kapıdan yiyecek bir şeyler istemeye karar verdi.

 

Kapıyı açan sevimli genç kadını görünce utandı. Yiyecek bir şeyler yerine "Affedersiniz, bir bardak su rica edebilir miyim?" diyebildi yalnızca. Genç kadın çocuğun aç olabileceğini düşünerek onu içeri aldı ve ona bir bardak süt ile biraz kurabiye getirdi. Çocuk sütü yavaş yavaş içine sindirerek içtikten sonra, "Çok teşekkür ederim, borcum ne kadar?" diye sordu genç kadına.

 

Genç kadın, "Borcunuz yok" diyerek yüzünde sıcak bir gülümsemeyle devam etti: "Annem, gösterdiğimiz şefkat ve nezaket karşılığı olarak bir bedel ödenmesini asla beklemememiz gerektiğini öğretti bize," dedi. masalsitesi.com

 

Çocuk: "O halde çok teşekkürler, yürekten teşekkür ederim size," dedi.

 

Howard Kelly, evin önünden ayrıldığı zaman kendisini yalnızca bedensel olarak değil, ruhsal olarak da güçlü

Sponsorlu Bağlantılar

hissediyordu.

 

Yıllar sonra genç kadın çok ender rastlanan bir hastalığa yakalanmıştı. Yöredeki doktorlar çaresiz kalınca, hastalığı ile ilgili araştırmalar yapılması için onu büyük bir kente gönderdiler.

 

Dr. Hovvard Kelly, konsültasyon yapması için çağrıldığı hastanın hangi kasabadan geldiğini duyunca heyecanlandı. Artık genç olmasa da yıllar önce kendisine sevgiyle yaklaşan kadını, baygın haliyle bile, ilk gördüğü anda tanımıştı ve onun yaşamını kurtarmak için elinden geleni yaptı.

 

Uzun süren tedaviden sonra kadın sağlığına kavuştu. Dr. Kelly, denetlenmesi için önüne getirilen faturaya şöyle bir baktı, üstüne bir şeyler yazarak zarfın içine koydu ve hasta kadının odasına gönderdi.

 

Kadın, elleri titreyerek aldı zarfı eline. Açmaya korkuyordu. Hastane faturasını asla ödeyemeyeceğini ve geri kalan yaşamı boyunca bu faturayı ödemek için çalışacağını biliyordu.

 

Sonunda zarfı açtı ve faturaya iliştirilmiş bir not dikkatini çekti. Notta şunlar yazılıydı:

 

"Hastane giderlerinin tamamı bir bardak süt karşılığı ödenmiştir"














 

28 yorum:

  1. Geçmiş olsun. Acil şifalar. Bu dönem daha dikkatli olmalıyız. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim evet olmalıyız çok haklısınız sevgiler

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun, dilerim bir daha uğramasın. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ben de öyle dilerim hiçbirimize inşallah sevgiler saygılar

      Sil
  3. Çok geçmş olsun, olursa da hafif geçirelim inşAALlah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim evet bari öyle olsun sevgiler..

      Sil
  4. Geçmiş olsun zor bir süreç oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sanırım deneyimlediniz öyle oldu sevgiler..

      Sil
  5. Çok geçmiş olsun. Bir bardak süt nelere kadir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim...evet değil mi sadece 1 bardak süt

      Sil
  6. Bugün bizde de kar var. Oysa bahar geldi diye seviniyorduk. Savaş bitsin kimse ölmesin. Hem üzülüyor hem de korkuyorum heryere yayılır diye 😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tadını çıkarın ne güzel...Çok üzülüyorum ve endişeleniyorum ben de dünya delirdi yine maalesef...

      Sil
  7. Öncelikle çok geçmiş olsun. Acil şifalar dilerim. Ben de herkes gibi bu çılgın savaşın bir an önce bitmesini istiyorum. Karnabahar kızartmasını zaman zaman yaparım. Çok lezzetli oluyor. Akaryakıt zamlarının sonu gelmiyor. Pandeminin ardından çıkan savaş zaten var olan ekonomik krizi daha da körükledi. Allah yardımcımız olsun Hikaye de çok hoştu gerçekten. Hayat sürprizlerle dolu. Emeğine yüreğine sağlık 🤗🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim...Haftasonu yine yaptım evdekiler pek seviyorlar ben de...Zamlar nerde nasıl duracak bilmiyorum zira akaryakıta enerjiye zam demek iğneden ipliğe herşeye zam demektir Allah hepimize sabırlar versin....Beğenmenize çok sevindim.. Sevgiler...

      Sil
  8. İki yıldan sonra ilk defa otele geldim ve maskesiz dolaşmak serbest olmuş. Herkes sere serpe dolanıyor :/

    Geçmiş olsun hepinize.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel iyi tatiller diliyorum...Çok teşekkür ederim..Sevgiler..

      Sil
  9. geçmiş olsun. dünya "körlük" doldu artık. cemre nerdesiiiin yaaa gelseneee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim...Cemre kandırdı bizi valla..Dünya körlük doldu sorma...Sevgiler..

      Sil
  10. O cemre buralara da düşmedi. Kaçırılmış olabilir:((( Şaka bir yana hava buz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla mart 20 den önce ılık hava görünmüyor ufukta gibi...

      Sil
  11. Saramago yu ben de sevmedim Hatta verilecek kitaplar arasina koymustum bu hafta.

    YanıtlaSil
  12. çok geçmiş olsun, sıhhatli günler diliyorum..
    havalar ısınsın, savaşlar bitsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum dileklerinize tüm kalbimle katılıyorum

      Sil

27ARALIK 2023 ÇARŞAMBA KAPALI HAFİF YAĞMURLU BİR KIŞ GÜNÜ....

27 ARALIK 2023 ÇARŞAMBA Bugün sabahtan beri içimde bir huzursuzluk bir bıkkınlık... Hayırlara vesile olsun... Havadandır belki de... Bazen o...