Blog Listem

14 Mart 2022 Pazartesi

14 MART TIP BAYRAMI PEK BAYRAMLIK BİR DURUM YOK GERÇİ ....


Ne kadar Mart kapıdan baktırır
 kazma kürekyaktırır
sözünü doğruluyan
 günlerden geçiyoruz.
Daha da bitmemiş
17-18 Mart gibi yeni bir
soğuk dalgası yoldaymış sanırım...

Başlıkta da dediğim gibi
 pek bir bayram havası yok
ama yine de kutlu olsun ve
gerçekten bayram gibi 
kutlanabileceği günler
yakın olsun dilerim...






1 hafta geçti üstünden
 paylaşım yapamadım bir türlü 
sanırım nerdeyse hergün her hafta
 aşağıdaki veriyi doğrulayan haberlerle
 sarsıldığım için yine kutlayacak bir şey 
bulamamdan kaynaklanıyor bu gecikme...
""2021 yılında 280 kadın
2022 yılının ilk iki ayında 98 kadın
 erkekler tarafından öldürüldü.
 217 
kadın şüpheli biçimde ölü bulundu""......



Kısacık bir fıkrayla hoşçakalın sağlıkla kalın...

Doktor’a giden yaşlı bir kadın

– Doktor bey, gaz sorunum var fakat çok fazla şikayetçi değilim. Çünkü gaz çıkardığımda ne bir kötü koku ne de ses çıkıyor. Örnek vermem gerekirse buraya geldiğimden beri 20 kez gaz çıkardım ve siz anlamadınız bile.

Bunun üzerine Doktor

– Bu hapları kullanın ve önümüzdeki hafta tekrar gelin.

Aradan 1 hafta geçmiştir ve kadın tekrardan doktora gelir.

– Doktor bey, bana nasıl bir hap verdiniz bilmiyorum. Gaz çıkardığımda ses çıkmıyor ama çok kötü bir koku ortaya çıkıyor.

Bunun üzerine doktor şöyle der.

– Çok iyi, burnunuz düzelmiş sırada kulaklar var! :))




 

17 yorum:

  1. fıkra komikti :) 14 mart evet bayram gibi değil birçok şey eksik. umarım daha iyi günler görürüz. kadınlar da öldürülmeye devam ediyor sürekli yeni bir şey artık gerçekten yoruldum. Allah kadınları erkeklerin şerrinden korusun desek de bitmiyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepimiz yorulduk zor zamanlar gerçekten her bakımdan sevgiler

      Sil
  2. Kadinlar daha cok birbirini desteklesin.Erkek uzerinden varolmaya calismasin.
    Emege deger verilsin.Saglikcilarin bayrami kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  3. yorumunuz için teşekkür ederim sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Hayatın akışı gibi bir yayın yapmışsın :)) Acı zamanlar ve tatlı anlar. Yaşadığımız günler adımlarımızın geriye doğru gittiğini gösteriyor. Tek bir ilerleme göremiyorum artık.
    Fıkra ise harika. Teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  5. Şahane yorumun için tüm kalbimle teşekkür ederim moralim yerlerdeydi bugün nedense çok iyi geldi çok...

    YanıtlaSil
  6. Selam bugün hastaneydim doktor olmak çok büyük fedakarlık. İnsanlarla ilgilenmek sağlık kadar değerli bir şey yok. Fıkra harikaydı. Yıllar önce kadın cinayetlerini anlatan bir projede yer almıştım. Bu yıl onunla ilgili video çekildi. Projeyi ve hayatınızdaki değişiklikler üzerinde. Bu projede olmak beni heyecanlandırdı. kadın ya da erkek insanın sesi olabilmek güzel. Fıkra gülümsetti. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geçmişler olsun.. Kesinlikle büyük fedakarlık isteyen bir meslek..Projenizi çok merak ettim...Fıkrayı beğenmenize sevindim...Sevgiler..

      Sil
  7. Teyzem olayın hiç farkında değilmiş :)

    YanıtlaSil
  8. Her şeye de bayram yapmışız, ne çok kavramlarla uğraşıyoruz ama
    içerik yok hiç bir konu da.

    YanıtlaSil
  9. hadi bahar gelsin de neşeleneliim :)

    YanıtlaSil

GELECEĞE TEKRAR UMUTLA BAKABİLMEK....

GELECEĞE YİNE UMUTLA BAKABİLMEK AH NE BÜYÜK SAADET.....