Blog Listem

11 Şubat 2022 Cuma

11 ŞUBAT 2022 CUMA SANKİ BUGÜN TAM BİR MAARİF TAKVİMİ GİBİ...






BUGÜN DE 
GERÇEKTEN DUVAR TAKVİMİ OLALIM  DEDİM....





                                       11ŞUBAT2022CUMA                                   

                            Hicrî Şemsî: 1400    Rûmî: 29 
                           Kânûn-i Sânî 1437    Kasım:10
                                         RECEB 1443
Yılın 42. günü, Kalan Gün : 323
2. Ay, 28 Gün, 06. Hafta
Gündüzün uzaması 2 dakika - 
Ezânî sâat 1 dakika geri alınır.



GÜNÜN SÖZÜ




TARİHTE BUGÜN
11/02/1936
        Olay

İstanbul'da kar fırtınası:
binalar yıkıldı, 120 kadar tekne battı ve Unkapanı Köprüsü parçalandı.







GÜNÜN BEBEK İSİMLERİ
ERKEK:ADA
KIZ:YAĞMUR






GÜNÜN FIKRASI



GÜNÜN YEMEĞİ
O DA MANTI OLSUN BARİ.....



17 yorum:

  1. Gündüzün uzaması 2 dakika; Gündüzlerin uzamasını seviyorum. Mutlu oluyorum günler uzun olunca.
    Yaşlı teyzenin fıkrası güzelmiş güldürdü beni :)) Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen şükür uzamaya başladı sabah karanlıkta kalkmak öyle zor ki anlatamam...teyze doğru demiş:))

      Sil
  2. Takvimin hakkı verilmiş. Hepsi de çok güzeldi. Emeğinize sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sefer tam duvar takvimi gibi..çok teşekkür ederim..

      Sil
  3. çizim(?) çok hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
  4. Çok tatlı bir takvim olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. yemek tarifi ve fıkra, bu takvimlerde öncee bunları okuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizde tarif yok yemeğin güzel bir resmi var olsa da yesek bu arada :))

      Sil
  6. Merhabalar.
    Saatli Maarif Takvimlerini çok iyi bilirim. Eskiden bu kadar çok takvim çeşidi yoktu. Benim de küçüklüğümden beri tanıdığım tek yapraklı takvim Saatli Maarif takvimiydi.
    Bu paylaşımınız gerçekten tam bir saatli maarif takvim yaprağı gibi bir paylaşım olmuş. Elinize, emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim motive eden yorumunuz için çok teşekkür ederim

      Sil
  7. Canlıyım fakat taze miyim :) Teyze yapıştırmış cevabı.

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar.
    Aynı paylaşımınıza tekrar dönme ihtiyacı hissettim. Daha doğrusu fıkraya öylesine bir göz ucuyla dokunmuştum. Bu sefer fıkranızı kelime kelime okudum.
    Şimdi fıkradaki durumun analizini yapmak istediğim de teyzenin ne kadar haklı olduğunu söylemek durumundayım. Ama burada balıkçı da haklı. Çünkü balığın tazeliği canlı olmasına endekslidir. Ama insanın tazeliği canlı olmasına endeksli değildir. Gerçekten çok güzel bir fıkra. Hem de on numara. Her yerde paylaşılacak bir fıkra. Hele de yeri gelince, hani derler ya "tuğlayı gediğine koydun" çok mükemmel ders veren bir fıkra olur.
    Tekrar kaleminize, emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.

    YanıtlaSil
  9. Beğenmenize çok mutlu oldum...Yeri geldiğinde gerçekten de hoş olur bu fıkrayı kullanmak.. Rahmetli babam çok güzel fıkra anlatır bulunduğu ortamı neşelendirirdi ..Fıkra naltamanın da bir yetenek olduğunu düşünüyorum maalesef babamdan bana sirayet etmemiş o yetenek ...

    YanıtlaSil
  10. Bir de 90li yıllarda çok kar olmuştu diye hatırlıyorum.

    YanıtlaSil

GELECEĞE TEKRAR UMUTLA BAKABİLMEK....

GELECEĞE YİNE UMUTLA BAKABİLMEK AH NE BÜYÜK SAADET.....