Blog Listem

2 Aralık 2022 Cuma

KOSKOCA BİR YILI DAHA BİTİRİYORUZ...ÇOK MU HIZLI GEÇİYOR SİZCE DE....


İnanamıyorum 2022 yi de bitiriyoruz..
Koca bir yıl yine anlamadan geçti gitti...
Yeni ay ve yeni yıl güzelliklerle huzurla ve herşeyden önemlisi
sağlıkla dolu geçsin hepimiz için...
Bakalım 2023 nasıl bir yıl olucak..
Ülkemizde bence çok şanslıyız ...
Siyasi ve coğrafi özelliklerimiz nedeniyle
ülkede heyecan aktivasyon hep yüksek seviyede...
İsviçre'de İsveç'de falan yaşayamazdık çok sıkılırdık
sakinlikten huzurdan bence diye düşünüyorum:)))
Yine hepimiz için her bakımdan süprizlerle dolu bir yıl
olucak sanırım...
Hadi hayırlısı diyelim..
İyilikler düşünelim ve iyilikler gelsin başımıza her daim...
Allah hepimize değiştirebileceğimiz şeyler için bizlere
 güç ve cesaret versin...
Değiştiremeyeceklerimize de katlanmak için  sabır....
Güzel keyifli bir haftasonu olmasını dilerim kucak
dolusu sevgilerimle....
Allaha emanet olun....



 

16 yorum:

  1. 2022 bitiyor da ben son 20 yılım nereye gitti şu an onun derdine düştüm :))
    Rabbim yeni senede herkese var olan şartlara dayanma gücü versin. Geçtiğimiz yıl dualarımız Pandemi derdinden kurtulmak yönündeydi...
    Şimdiden iyi seneler diliyorum. Hayallerimizi gerçekleştirebileceğimiz, üzüntülerden uzak bir yıl geçiririz inşallah. Hep birlikte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerinize tüm kalbimle katılıyorum ve inşallah diyorum...

      Sil
  2. Her şey çok güzel olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar.
    Aynen sorduğunuz gibi, çok hızlı geçiyor zaman.
    Selam ve saygılar.

    YanıtlaSil
  4. Dehşet sıkıcı olurdu herhalde orası :))
    Yıllar o kadar geçip giden sayılara dönüşüyor ki o yılın sonunda. 2022'yi yaşamışız gibi hissettirmiyor.
    Ne ara 2022'den çıkıyoruz anlaşılır değil :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru ...Ben de şaşırıp kalıyorum ...Bir bakıyoruz günler haftalar aylar derken koskoca bir yıl bitivermiş ....

      Sil
  5. ha haaaa vallahi düşün sessiz yollar metrolar her şey tertemiz hiç kavga eden yok konserlerde bile ses yok :) ha haaa bize kaos lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayal bile etmek istemiyorum o ne öyle herşey monoton sakin düzgün aşşırı sıkıcı hiç çekemem yeminlen:))

      Sil
  6. Günler su gibi. Güzel bir yıl olsun şimdiden hepimize :)

    YanıtlaSil
  7. Kesinlikle çok çabuk geçiyor. Geçen yıl aralık ayında yaşadığım olayları düşündüm bugün sanki bir kaç gün önceymiş gibi hissettim. Yeni yıl güzellikler getirsin.

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir yıl olsun inşallah 2023 :)

    YanıtlaSil

GELECEĞE TEKRAR UMUTLA BAKABİLMEK....

GELECEĞE YİNE UMUTLA BAKABİLMEK AH NE BÜYÜK SAADET.....