Blog Listem

31 Mayıs 2019 Cuma

31 MAYIS 2019 CUMA... HOŞÇAKAL MAYIS...GÜZELLİKLER GETİR HAZİRAN...

Güzelim Mayıs geldi..geçti..gidiyor bile..Haziran güzellikler getirsin inşallah hepimizeeee...

 Kalpten inanan..doğruluktan dürüstlükten sapmayan...
 hak yemeyen ..yalan söylemeyen ..dini siyasete alet etmeyen
tüm  samimi müslümanların bu kutsal gecede
kalplerinden geçen  bütün  duaları kabul görsün  ve
ülkemiz için hayırlara vesile olsun inşallah...

Yarın Liseye Geçiş Sınavına girecek olan tüm çocuklarımıza bol şans ve zihin açıklığı diliyorum...Anne babaları olarak elimizden geldiğince onları rahatlatmak sakinleştirmek ve kendi streslerimizi belli etmemek en büyük amacımız olmalı bence...Ve Çocuklarımız da bizler de unutmamalıyız ki herşeyin başı sağlık...Sağlıklar yerinde olduktan sonra geri kalan herşey bir şekilde yoluna girer...



Ramazan Bayramına  ve uzun tatile çok az kaldıııı..Hatta belki de bazılarımızın tatili başladı bile..Kazasız belasız sağlıklı huzurlu keyifli şeker tadında harika bir bayram ve tatil diliyorum herkese şimdiden...






59 yorum:

  1. Hayırlı kandiller ve iyi bayramlar.

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı kandiller, iyi bayramlar, gönlünüze sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim ..sevgilerimle...

      Sil
  3. Güzel bir takvim olmuş
    Iyi bayramlar
    Sınavda herkese basarilar

    YanıtlaSil
  4. Mutlu günler mutlu bayramlarınız olsun
    sevgiyle

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı kandiller, şimdiden iyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı kandiller. Çocuklara da başarılar.

    YanıtlaSil
  7. İlk fotoğraf çok güzel.
    Kandiliniz mübarek olsun. Şimdiden iyi bayramlar

    YanıtlaSil
  8. Kandiliniz mübarek olsun, yeni ay dileklerinize gönülden katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Kandiliniz mübarek olsun hayırlı bayramlar.

    YanıtlaSil
  10. Hayırlı kandiller hayırlı bayramlar olsun inşallah canım benim emeğine sağlık çok güzel bir takvim olmuş 😊🌸bu arada mimledim seni beklerim 😊 sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım çok teşekkürler..aaa öyle mi hemen geleyim ziyarete....sevgiler..

      Sil
  11. LGS'ye girecek adaylara başarılar diliyorum. Kızım da 2 hafta sonra üniversite sınavına girecek.

    YanıtlaSil
  12. güzel kızınıza şimdiden bol şans ve zihin açıklığı diliyorum tüm sorular bildiği yerlerden çıksın inşallah..sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  13. Okullar kapandı sınavlar başlar artık iyi bir yaz olsun teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okullar bu hafta bitiyor...güzel bir yaz olsun inşallah...

      Sil
  14. Evet Ramazan bitti mayıs bitti okullar bitti filmler bitti hayırdır herşey bitiyor bayramınız kutlu olsun ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bayram da tatil de bitti...Allah tekrarını nasip etsin tüm güzelliklerin sağlıkla inşallah...

      Sil
  15. sanaaaa duygusal, neşeli, huzurlu bir bayram ve güneşli, aydınlık bir haziran diliyorum kiiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim tatlım ben de sana aynı güzel dileklerimi gönderiyorum...

      Sil
  16. Mayıs ayıyla birlikte Ramazan ayı nihayete eriyor, okullar da öyle. Haziran bambaşka bir ay olacak. Bayrama erişmeyi beklemedeyiz. :) Sevgiler diliyorum.

    YanıtlaSil
  17. Bu Bayram hepimize mutluluklar getirsin inşallah. Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  18. Çok içaçıcı bir takvim olmuş bu. Şimdiden mutlu bayramlar dilerim 😊

    YanıtlaSil
  19. Keyifli bir yaz ve mutlu bir bayram dilerim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. BİLGİLENDİRME İÇİN TEŞEKKÜRLER, RAMAZAN BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN.

    YanıtlaSil
  21. Öyle günler vızır vızır geçiyor.Öenmli olan her anı tadını çıkarta çıkarta yaşayalım inşallah.İyi Bayramlar. Yeni videom yayında beklerim değerli yorumunuzu :) https://www.youtube.com/watch?v=_M9EULpQ8t0&t=15s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle tatlım...inşallah amin...ziyaretine gelicem hemen..sevgilerimle...

      Sil
  22. hayırlı kandiller,iyi bayramlar efenim..😊

    YanıtlaSil
  23. bayramınız mübarek olsun paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  24. Merhaba bloğunuzu takibe aldım. Güzel takvim olmuş Mayıs ayıda bitti haziran ayına girdik. Fotoğraflar çok güzel. Bana da beklerim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de hemen ilk fırsatta ziyaret edip takip edeceğim keyifle...çok teşekkür ederim..sevgilerimle..

      Sil
  25. çok teşekkür ederim sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  26. Geçmiş bayramın kutlu olsun....

    YanıtlaSil

27ARALIK 2023 ÇARŞAMBA KAPALI HAFİF YAĞMURLU BİR KIŞ GÜNÜ....

27 ARALIK 2023 ÇARŞAMBA Bugün sabahtan beri içimde bir huzursuzluk bir bıkkınlık... Hayırlara vesile olsun... Havadandır belki de... Bazen o...