Blog Listem

10 Nisan 2019 Çarşamba

10 NİSAN 2019 ÇARŞAMBA NİSAN YAĞMURLARI İLE BİRLİKTE DUYURULAR.. DUYURULAR...DUYURULAR...

Sevgili Tülin Hanım her yıl yaptığı gibi bu yıl da 
yine Serçev ve Lösev'li çocuklar için hediye etkinliği düzenledi. 
Defter, kitap, boya kalemi, diktiğimiz ördüğümüz bir şeyler gibi.
 Siz de yardım etmek isterseniz Tülin Hanım ile iletişime geçebilirsiniz.

https://bulutgolgesi.blogspot.com


"Sevincim Ol 

Bu bahar, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nda sevincim sen ol. Senin ellerinin değdiği bir şey... Öylesine bir şey işte, ne olursa... Belki bir oyuncak, belki bembeyaz sayfaları ile bir resim defteri, renk renk kalemler, bir çanta, kahramanlarına hayran olacağım bir kitap...
Ne olduğunun ne önemi var ki aslında.
Sen onu alırken, örerken ya da dikerken beni düşündüğünü, nasıl biri olduğumu gözünde canlandırmaya çalıştığını bileceğim ben. Kalbim kocaman bir sevinçle dolarken, yüzümde güneşi kıskandıran bir aydınlıkla gülümseyeceğim.
Benim sana armağanım sadece bu olacak. Senin yerine hediyeni bana uzatan ellerin sahibine sarılacağım. Kocaman, sımsıcak sarılacağım.
Çünkü benim dünyamda sevgiler de sevinçler gibi kocaman.
Şimdiden pırıltılı binlerce teşekkür"

Bu kısacık, içten mektup sizin için sevgili dostlar. 
Yıllardır olduğu gibi  Bayramı yine SERÇEV olarak, Serebral Palsili çocuklarımız ve onların harika aileleri ile birlikte kutlayacağız inşallah. Lakin hediyelerimiz hem SERÇEV, hem de Lösev çocukları için. 

Sizler de onlardan birinin, birkaçının sevinci olmak isterseniz

https://bulutgolgesi.blogspot.com a yazın lütfen.  

 


İstanbul Kitap Kulübü
Sevgili arkadaşlarımızdan Pınar Solhan (Pınarpare) 
birkaç öğretmen arkadaşı ile birlikte çocuklar için
 bir kitap kulübü kurdular, instada duyurdular.
 Ben de kulübe çocuk kitapları göndereceğim.
 Siz de isterseniz instadan iletişim kurup kitap bağışı yapabilirsiniz.
https://www.instagram.com/istanbulkitapkulup
Birkaç arkadaşımız, Kelebek Etkisi, Esra Takım, Lerzan Kara
, Derya ve diğerleri, bir blog takip etkinliği düzenledi.
Yeni arkadaşlarımız ve eski arkadaşlarımızın kaynaşması için, 
yeni arkadaşlar bulabilmemiz için, en yenilerin de kendine çevre yapabilmesi için 
çok faydalı bu etkinlik. 
Arkadaşlarımızdan Derya'nın etkinlik linkini veriyorum.



Blog Takip Etkinliği 2019 -

 Herkesi Davet Ediyoruz

2019 blog keşif etkinliğine katılım için yapmanız gerekenler : 




24. İZMİR KİTAP FUARI

6 NİSAN' da kapılarını tüm kitapseverlere açtı

6-14 NİSAN 2019

KÜLTÜRPARK-ULUSLARARASI İZMİR FUAR ALANI

Ziyaret saatleri: 11.00-20.00
Geçen yıl babam da kitaplarıyla ordaydı
Bu yıl neden davet etmediler bilmiyorum...
Neyse anısı kaldı böyle işte...

Benim canım kuzenlerim düzenliyor...

Kızımın konseri ile çakışmasaydı ben de orada olucaktım
Bu defa kısmet olmadı ama bir dahakine inşallah ben de katılmayı çok istiyorum..

Ben  kaçırmayın derim...

İLETİŞİM:05557200210









54 yorum:

  1. Nisan yağmurları gerçekten de başladı, babaannenin takvimciği kesinlikle doğru yazıyormuş. :))
    Ankara dünden beri aralıksız yağmurlu:))

    YanıtlaSil
  2. Etkinlige katildigin icin tesekkürler canim 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim..ben de en başından beri verdiğiniz destek ve yorumlarınız için çok teşekkür ederim...sevgilerimle...

      Sil
  3. fuar nasııııldııı kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sor bakalım zaman buldun mu gidebildin mi hiç takvimcik diye....:)))

      Sil
  4. Lösevli çocuklar için hediye etkinliği harika ayrıca takip etkinliğimize hoşgeldin çok mutlu oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbulduk canım...ben de çok mutlu oldum...teşekkürler...sevgiler...

      Sil
  5. Duyurular birbirinden güzel... Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. takvimcik arada duyuru da yapabiliyor...ben teşekkür ederim...sevgilerimle...

      Sil
  6. Allah canınızı almasın. Bu listeyi kim belirliyor?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin almasın :)) daha genciz:)) takvimcik elçi:)) elçiye zeval olmazmış:))

      Sil
  7. İzmir fuarına gitmeyi isterdim, bu yıl kitap fuarına gidemedim hiç :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ben de gidemedim ...haftaiçi iş..haftasonu kızın kursları ve kapıdaki uzun kuyruklar...

      Sil
  8. etkinliğimize katıldığın için teşekkür ediyorum canım

    YanıtlaSil
  9. rica ederim..hayırlı olsun...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. Bu etkinlik nisan yağmurları gibi bereketli olsun inşallah. Ben de bu etkinliğe katılmak istiyorum. Takipteyim.

    YanıtlaSil
  11. Bloglardan verdiğiniz haberler için teşekkürler. Neler yapabileceğime bakacağım ama 18 Nisan'a da çok az kalmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim destek ve yorumlarınız için...

      Sil
  12. Yoga kampına bayıldım tam benlik👍ah zamanım olsaydı keşke..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen hiç yoga yapmadım ama kazdağlarında olunca çok istedim di...

      Sil
  13. Bloglardan haberler çok güzel olmuş. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  14. Ne güzel işler yapılıyor...

    YanıtlaSil
  15. ne güzel haberler varmış öyle :) teşekkürler canım benim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  16. izmir kitap fuari burnumuzun dibinde ama gidemiyoz maalsef,eskiden çok giderdim mesela şimdi iyice tembelleştik..🙂 blog etkinliğide çok güzel olmuş,katilim çok olsur inşallah emeğinize sağlık..✔😊

    YanıtlaSil
  17. valla ben de gidemedim sormayın bugün çocuklar okul gezisiyle gidiyorlar diye avundum azıcık en azından kızım gidebilecek diye...çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  18. Baban yazar mıydı takvimcik senin. Ne güzel 👍

    YanıtlaSil
  19. kendi çapında yazıyordu sürekli bir süredir.. bir bahaneyle yayınlama imkanı doğmuştu...şiirleri hakikaten hoş..öyküleri de eh fena değil...hobi gibi diyelim...

    YanıtlaSil
  20. hepsi birbirinden güzel duyurular, paylaştığınız için çok teşekkür ederiz:)

    YanıtlaSil
  21. ben de çok teşekkür ederim ..sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  22. Bu etkinliğe ben de katıldım. Hadi gelin gari.:)

    YanıtlaSil
  23. güzel paylaşımlar gerçekten bilgiler için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ziyaretiniz için ben de çok teşekkür ederim...sevgilerimle...

      Sil
  24. Yardım işlerine ön ayak olan insanları ne kadar tebrik etsek azdır. Beyaz adam paranın yenmeyen bir şey olmadığını anlamadı mı hala!

    YanıtlaSil
  25. Etkinliğimize katıldığına çok sevindim :)
    Yoga kampı çok ilgimi çekti, keşke katılabilseydim dedim içimden ;)

    YanıtlaSil
  26. Amazing post, dear! A big hello from Germany!
    Hugs ♥

    YanıtlaSil
  27. Harika etkinlikler var.Yogayi çok severim canım.Herkesi takip ediyorum 🥰

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yoga ben hiç yapmadım ama kampın kazdağlarında olması harika göründü bana ..ben de herkesi takip etmeye gayret ediyorum canım...sevgilerimle...

      Sil
  28. evet bu paylaşımda daha çok etkinliklere ve tanıtımlara yer verilmiş bilgilendirmeler için teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ziyaretiniz için ben de çok teşekkür ederim....sevgilerimle..

      Sil
  29. kipat fuarısını annatsanaaaa gitmişsindir herhaldeeee kızçenleğğ :)

    YanıtlaSil
  30. ah deepcim bir sor bakalım zaman bulup da gittim mi..ama kızım okulla gitmiş kendisine kitaplar almış..çok sevindim..kitap okuma alışkanlığını keyfini sevincini kazandığı için çok şükrediyorum Allahıma...bir de cumartesi gelen komşum kitap fuarından bana öğrencisinin kitabını imzalatıp getirmiş benim için çok mutlu oldum....

    YanıtlaSil
  31. Kaz Dağlarında Yoga Kampı kulağa çok hoş geliyor. Katılanların harika birer tecrübe geçirdiğine eminim ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah sormayın içim gitti çok istedim gitmeyi...bir sonrakine inşallah....gene buradan da duyururum ben...sevgilerimle..

      Sil

GELECEĞE TEKRAR UMUTLA BAKABİLMEK....

GELECEĞE YİNE UMUTLA BAKABİLMEK AH NE BÜYÜK SAADET.....