Blog Listem

7 Aralık 2021 Salı

BİR YILI DAHA BİTİRİYORUZ...


Kocaman bir yıl daha bitiverdi acısıyla tatlısıyla...
Yeni bir yıla başlarken zor günlerden geçiyor olsak da
unutmayalım ki herşeyin başı sağlık o nedenle
sağlığımızıkorumak için ne gerekiyorsa yapalım ve 
yine unutmayalım ki her zaman tünelden bir 
çıkış illaki vardır her zaman bir umut vardır..
Yeni yılda aklınızdan ve kalbinizden geçen 
tüm güzelliklerekavuşmanızı diliyorum...






Bu aralar kitaplara filmlere sanata her
 zamankinden daha çok ihtiyacımız olduğunu
düşünüyorum..
Keyifli süprizli heyecanlı bir kitap...




Ve sonunda bitti..Harika bir diziydi bence...





Bu aralar ıspanaklı börek çok yapıyorum..
Kızım kahvaltıda severek yiyor..
Bir çok tarifi var her yerde..
Benim gibi zaman yoksunu çalışan bir kadınsanız
benim yaptığım gibi donuk ıspanaktan da yapabilirsiniz
çok pratik ve çok lezzetli oluyor benden demesi...



YENİ YILDA SAĞLIKLA GÜZELLİKLE KAVUŞANA KADAR HOŞÇAKALIN

“Yılbaşı ne bir mevsim ne de bir zaman dilimi, o bir ruh hali. Huzurun, evde olmanın, mutluluğun ve paylaşmanın, şükran duymanın zevki gerçek yılbaşı ruhudur.”

– Calvin Coolidge

Küçük Oliver henüz beş yaşındaydı ve etrafındaki dünyayı merak ediyordu. Her şeyin nasıl değiştiğini fark etmeye başladı. Parlak renklerle dolu sokakları gördü, her yerde tekrarlanan şarkıların sesini duydu ve insanların her türlü süslemeyle ağaç süslediklerini izledi. Televizyonda tatlılar, oyuncaklar, şaraplar, parfümler için reklamlar gördü… Oliver hepsini gördü, ve düşünmeye başladı… Sonunda annesine merakla sordu, “Anne, yılbaşı nedir?”

Annesi ne yazık ki “Bu sadece şanslı olanların sahip olabileceği bir şey. Umarım bir gün sana verebilirim, evlat.” yanıtını verdi.

Oliver için annesinin cevabını duymak ve ifadesini görmek üzücüydü. Ancak, bir gün kendi yılbaşına sahip olacağına dair umudunu kaybetmedi. Günler geçti ve küçük Oliver araştırmaya devam etti. Sonra Yeniyıl sabahı geldi.

Oliver gerçekten erken kalktı ve annesini uyandırmak için koştu. O yavaşça gözlerini açtı ve oğlunun onun için bir kart hazırladığını gördü. Ev yapımıydı, geri dönüştürülmüş kâğıttan yapılmıştı. Ama renkler, çizimler ve umut dolu bir mesajla dolu güzel bir karttı, “Bana her gün yılbaşını veriyorsun çünkü seninleyken mutlu oluyorum.” Oliver’ın annesi ağlamaya başladı ve oğlu sordu, “Anne, neden ağlıyorsun?”

“Çünkü bana gösterene kadar ne kadar şanslı olduğumu bilmiyordum.” Bunu diyen annesi Oliver’a sıkıca sarıldı.

Tabii anne, her gün Yılbaşımız var.

“Yılbaşı hediyeleri açmakla değil, kalbimizi açmakla ilgili.”

– Janice Marditera


ARKADAŞLAR FIRSATINIZ OLURSA 
BU AMATÖRCE HAZIRLANAN 
SAYFAMA DA ARADA  BEKLERİM....
TABİİ Kİ İLGİNİZİ ÇEKERSE...

https://birlikteenglish.blogspot.com


 


https://birlikteenglish.blogspot.com

21 yorum:

  1. 1 yil nasil.gecti hic anlamadim üstelik sikintili bir yildi herkew icin ama gecti işte
    Umarim hepimizin geçirdiği en kötü yil olur 2021

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni yıl güzelliklerle sağlıkla gelsin inşallah hepimize ..

      Sil
  2. Umarım 2022 umutlarımızın ve hayallerimizin gerçekleştiği bir sene olur :)

    YanıtlaSil
  3. Yıllar gitgide daha da hızlı geçmeye başladı sanki.

    Çok şükür sağlığımız yerinde. Akıl sağlığımızı da düzgün tutabilmek içim çılgınca bir efor harcamaktayız. Artık güzel bişeyler olsun.

    YanıtlaSil
  4. akıl sağlığım için senin instayı takip ediyorum o harika enerjin bana da geçsin azıcık diye...

    YanıtlaSil
  5. Ah ne kadar güzel, umut dolu, sıcacık ve renkli bir yayın. Sondaki öyküde öğretisi çok zengin bir öykü. Teşekkürler bu güzel yayın için. İyi seneler gelsin umarım. <3

    YanıtlaSil
  6. beğeni dolu yorumlarınızı esirgemediğiniz için çok teşekkür ediyorum ve şimdiden yeni yılınızı kutluyorum sağlıkla güzellikle gelsin inşallah...

    YanıtlaSil
  7. Umarım önümüzdeki yıl beraberinde güzel günler getirir. Ispanaklı börek çok güzel olur,elinize saglik:)

    YanıtlaSil
  8. Amin inşallah hepimiz için sağlıkla güzellikle gelsin inşallah....Gerçekten nefis oluyor...Çok teşekkür ediyorum sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. aaa shari lapena mııı yakınlarda onun bir ingilizce romanını okudum, türkçeye de çevrilmiş mi bu yazar, oleeey, saol, bu yazar yeni agatha christie yaa, agatha nın ailesi onu seçti, agatha romanları yazsın diyeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa bilmiyordum süper haber...bol kitaplı yazmalı keyifli bir yıl olsun inşallah deepcim sevgilerimle...

      Sil
  10. Eskiden üzeri bol simli, pullu kartpostallar gönderirdik yılbaşlarında, bayramlarda. Onları anımsattı ilk ve son görseller, içimi bir mutluluk kapladı. Sağlıklı, mutlu seneler size de:))

    YanıtlaSil
  11. ay bayılırdım ben onlara bakar bakar hayaller kurardım..Şimdi bunlara bakıp bakıp aynı şekilde hayaller kuruyorum...Çok teşekkür ederim.. İnşallah hepimize hayır uğurlu sağlıkla ve güzelliklerle dolu bir yıl olsun...

    YanıtlaSil
  12. Selamlar, ilk görsel ne kadar güzel. İnsanın içine yılbaşı için heyecan duygusu aşılıyor. Le casa papel'de sona ulaşılmış demek, çok konuşulan bir dizi oldu. Ama izleme şansı bulamadım.
    Yılbaşı gibi özel günler ticari pazar olduğundan manevi anlamları biraz geri planda kalıyor gibi. Oliver büyüyünce sahip olduğu bakış açısını kaybetmez umarım. :)
    Şimdiden iyi seneler diliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim..Hepimiz için iyi bir sene olsun inşallah..Oliver için ben de aynı umudu taşımak istiyorum..

      Sil
  13. Çok renkli ve neşeli bir mekan burası galiba hoşuma gitti takibe alıyorum merakla izliycem =)

    YanıtlaSil
  14. Oliver olayın ruhunu kavramış :)

    YanıtlaSil
  15. 2022'nin bir şekilde 2021'de çekilen acılara, çilelere değecek bir yıl olacağına inanıyorum. Hepimizin için öyle oluyor inşallah, öyle umuyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah umduğunuzdan çok daha güzel bir yıl olsun inşallah hepimize sevgilerimle

      Sil

GELECEĞE TEKRAR UMUTLA BAKABİLMEK....

GELECEĞE YİNE UMUTLA BAKABİLMEK AH NE BÜYÜK SAADET.....