Blog Listem

19 Ekim 2020 Pazartesi

19 EKİM 2020 PAZARTESİ YENİ HAFTAYA ÜZÜCÜ BİR HABERLE BAŞLADIM BEN..."BEKİR COŞKUN"



Huzurlu bir sonbahar haftası olsun inşallah...







Yazılarını keyifle okuduğum Duayen Gazeteci-Yazar

Bekir Coşkun da hakka yürüdü dün..
 Aynı babamın yaşında ..
Aynı kötü hastalıkla mücadeleyi kaybederek..
Hiç unutmayacağım ve çok özleyeceğim....

30 Eylül'de kaleme aldığı, sondan bir önceki yazısında

 “Bu yaz böyle geçti... Gelecek yazı bilemem”demişti...

Çok üzgünüm...




Bir gencecik evladımız daha kurban gitti cinayete...
Aklım almıyor bir insanın bir insanı öldürebilmesi..
Bu kadar çok kadın cinayeti haberi...
Yeter artık yeter...





Harika bir kitap ..beni çok etkiledi..



Şirin bir dizi...bol bol Paris var içinde...



Böyle bir gün olduğunu hiç bilmiyordum
bugün öğrendim valla...







Sevgili Bekir Coşkun  nurlarda ışıklarda dinlensin...

En sevdiğim en çok etkilendiğim yazılarından biriyle veda ediyorum ...

Göçmen kuşlar geçiyor başımın üzerinden... Artık mevsim güz...

Göçmen kuşlar geçiyor başımın üzerinden...
Artık mevsim güz...
Güz hüzün zamanıdır...
Canım sıkılır kuşların gidişine...
“Durun nereye, nereye” diye...
Peşlerinden bağırarak koşasım gelir...
*
Mevsim güz...
Gölgeler döndü...
Güneşin eski sıcaklığı yok...
Ayrılık günleridir...
Hüzün taşır gibi beyaz bulutlar dolanıyor başımın üzerinde...
“Durun durun, aceleniz ne” diye...
Kollarımı açıp bulutları tutasım gelir...
*
Artık sesleri gelmiyor, birbirlerinden uzak durarak ve bağırarak konuşan komşu bostandaki köylülerin...
Bağları bozdular...
Dalında unutulmuş tek tük üzüm taneleri...
Yaşlı saçlar gibi asmalar...
Yazlıkçılar kepenkleri kapatıp gittiler...
Bahçelerde gözden çıkarılmış birkaç eski sandalye, bir plastik masa... Kapının açılmasını boşuna bekleyen aç kalmış tekir...
Benim en çok dalından kopup düşen şu yapraklara canım sıkılır...
“Durun şurada” diye...
Toplayıp toplayıp dallarına koyasım gelir...
*
Hüzündür güz...
Güneş topraktan, kum sıcaktan, buğday başaktan, kuşlar yuvadan, gül yaprağından, yeşil sarıdan, yaz aşklarından eller ayrılır...
Terminallerde sarılıp sarılıp gidenler var...
Bir kız yüzünü duvara dönmüş, ağladığından utanır..
Ama bugünler ayrılık zamanıdır...
Bu mevsimde daha çabuk ağlıyor insan...
Bahaneye bakar gözpınarları...
Durup dururken bahar yağmurunun ilk iki damlası...
Yaş gözden ayrılır...
*
Güz hüzün mevsimidir...
Bu ayrılıklar bana göre değil...
Elimde beyaz mendil...
Peşlerinden koşup “ağlamayın...” diye diye...
Tüm ıslak gözleri silesim gelir..

12.02.2012
Bekir COŞKUN












 

24 yorum:

  1. Bekir Çoşkun'un yazısı çok güzeldi. Allah rahmet eylesin...Güzel yazılarıyla hep hatırlanacak. Kitap merak ettiklerim arasında. Muhtarlara da bir gün bulmuşuz demek:)Kadın cinayetlerinin sonunda hep bu son olsun dedim olmadı. Yazık gencecik çiçekleri solduruyorlar durduk yere. O solduranlara ibretlik cezalar verilmeli. Daha mutlu ve huzurlu yarınlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Bekir Çoşkun muhteşem bir kalemdi Senin babana da o na da Allah rahmet eylesin.

    YanıtlaSil
  3. Babanızın mekani cennet olsun, keza Bekir Coşkun'un da... ölümünün altını çizen bir blogger görmüş olduğuma sevindim, değerli bir kalemdi cunku. Gelecek yazi bilemem demis... meğer göremeyecekmis. Gerci hangimiz biliyoruz ki gelecek yazı... sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle hangimiz biliyoruz ki gelecek yazı hatta yarını bile hayat işte...

      Sil
  4. Ah bu yazısı... Tüm ölmüşlerimizin mekanı cennet olsun inşallah..

    YanıtlaSil
  5. Ahh.pazar akşamı Bekir Coşkun'un vedasını öğrendiğimden beri çok üzgünüm..mekanı cennet olsun inşallah..babanızın da mekanı cennet olsun..

    YanıtlaSil
  6. “Bu yaz böyle geçti... Gelecek yazı bilemem”

    Ne hüzünlenmiştim bu yazısını okuduğumda.

    Hangimiz biliyoruz ki..

    YanıtlaSil
  7. bekir coşkuna ben de çok üzüldüm. okuduğumuz yazarlar aileden oluyor. tek tesslim, sanırım mutlu bir hayatı olmuş. eşi, köpekleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ayvalık cunda daydılar son yıllarda genelde....

      Sil
  8. Dünya o kadar kötü oldu ki. İnsanlar bencil, düşüncesiz, ahlaksız.... bazen bu kadarını aklım almıyor.

    YanıtlaSil
  9. Bekir Coşkun' un son yazısı muhteşem ötesiydi.. Zaten bana göre kendisi de öyleydi.. Tüm sevdiğimiz ölmüşlere rahmet diliyorum :(

    YanıtlaSil
  10. içimdeki müzik ne anlatıyooooo ciciş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyin felciyle doğan bir genç kızın gözünden yaşadıkları ...nefis bir anlatımla...

      Sil
  11. Yazıları kısa ve öz olurdu. Devamlı takipçisi değildim ama denk geldiğimde okurdum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bayılırdım köşesini okumayı...özel bir yetenekti bence...

      Sil
  12. Yaş ilerledikçe ölüm de daha çok akla gelir oluyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah herşeyin hayırlısını nasip etsin ...hepimiz için genç yaşlı farketmez gerçek olan şu andır ...gerisi hikaye...kimse bilemez 1 dakika sonrayı bile..o nedenle bağışlanan her günü hatta saati önmeli olan dolu dolu yaşayıp değerlendirebilmektir yaşama sanatı...kucak dolusu sevgilerimle...

      Sil

GELECEĞE TEKRAR UMUTLA BAKABİLMEK....

GELECEĞE YİNE UMUTLA BAKABİLMEK AH NE BÜYÜK SAADET.....