Blog Listem

7 Mart 2020 Cumartesi

7 MART 2020 CUMARTESİ YORUMLARINIZI OKUYORUM ama YAZAMIYORUM


BAŞSAĞLIĞI ve DİĞER TÜM YORUMLARINIZI
TEK TEK OKUDUM
BU ZOR DÖNEMİMDE
BANA YORUMLARINIZLA DESTEK
OLDUĞUNUZ İÇİN
HERBİRİNİZE AYRI AYRI
MİNETTAR OLDUĞUMU BİLMENİZİ İSTERİM
ASLINDA TEK TEK YAZMAK İSTERDİM
ÖYLESİ YAKIŞIK ALIRDI AMA
GÜÇ BULAMADIM MAALESEF...
ANCAK ARTIK ZAMAN ZAMAN YİNE KENDİMİ
ÇOK KÖTÜ HİSSETSEM DE SANIRIM
 TOPARLANMAYA BAŞLADIM
ZAMAN HERZAMANKİ GİBİ
GÖREVİNİ YAPIYOR 

TAHMİN EDEBİLECEĞİNİZ GİBİ...

13 yorum:

  1. Başın sağ olsun🙏, sabırlar dilerim, haberim yoktu

    YanıtlaSil
  2. Başın sağ olsun🙏, sabırlar dilerim, haberim yoktu

    YanıtlaSil
  3. tekrar başın sağolsun canım benim.. Rabbim sabırlar versin inşallah ...sen gönlünü ferah tut canım benim acı hiç geçmez ama dediğinin gibi hayat ve zaman devam ediyor ..❤❤

    YanıtlaSil
  4. Tekrar başın sağolsun... Bizler her zaman yanındayız! :)

    YanıtlaSil
  5. Başınız sağolsun, sabırlar diliyorum🙏

    YanıtlaSil
  6. Başınız sağolsun, sabırlar diliyorum🙏

    YanıtlaSil
  7. Canım şimdi okudum basın sağolsun

    YanıtlaSil
  8. Allah Mefta'ya rahmetini bol tutsun, kalanlarına da sabırlar versin inşallah.

    YanıtlaSil
  9. Önemli olan sizin kendinizi toparlamanız ve eskiden olduğu gibi aramıza dönmenizdir. Maalesef bazı şeyleri engellemek ve değiştirmek elimizde değildir. Ancak kendi psikolojimizden kendimiz sorumluyuz. Tekraren başınız sağ olsun.

    YanıtlaSil

GELECEĞE TEKRAR UMUTLA BAKABİLMEK....

GELECEĞE YİNE UMUTLA BAKABİLMEK AH NE BÜYÜK SAADET.....