Blog Listem

11 Mart 2020 Çarşamba

11 MART 2020 ÇARŞAMBA ÖZLEDİM BURADAN HAYATI PAYLAŞMAYI...

Öylesine bir Çarşamba 
ofiste işler sakin
bir yerden başlamak
 tekrar MERHABA 
demek istedim...
Bu özel günde bile kadınlarımız 
susturulmak istendi
pek güzel rezil olduk dünyaya yine...
ne gereği vardı böyle görüntülerin...

Her yerden değişik değişik bilgiler geliyor .
O nedenle uzatmadan detaya girmeden
yapabileceğimiz en iyi şey 
genel geçer hijyen kurallarına
daha da çok dikkat etmek ve 
vitaminlerle bünyemizi desteklemek
diye düşünüyorum 
bilgi bombardımanından benim çıkardığım
 sonuçlar böyle
bilmem siz ne dersiniz....



Babamın vefatından beri 
kafamı toplayıp
pek kitap okuyamıyorum
uzun zamandır elimde
 bununla oyalanıyorum
aslında güzel bir kitap ama
 süründü kaldı elimde..


En son bunu seyrettim ve
 çok beğendim
Babamın şiirlerinden birini
paylaşmak istedim sizlerle

KARMAŞIK

Deniz gümüşlü menevişiyle dingin
Mağrur bir tirhandil engin uykuda
seren direğinin tam ucunda
Cunda
Midilli üstünde silgi lekesi bulutlar
uzak
çok uzakta
Hristiyan bir çan
İçimi açan adaçayı ve zeytin kokusu
Ruhumda ilmek ilmek
ötekileşmek korkusu
dev ceviz kabuklarıdır tekneler şimdi
yasaklı bayramlar gibi
birer birer
önümden sessizce geçip gitmekteler
ağlarında tuz ve yosun kokusu
içimde
çok derin bir tuzak korkusu
güneşe rağmen ortalık
alacakaranlık …

Mayıs 2013Ayvalık





25 yorum:

  1. Hoş geldin canım.

    Babacığının şiirini çok sevdim. Nur içinde yatsın.

    Jojo Rabbit'i merak ediyorum. Bu aralar aksiyon filmi dışında bir şey izleyemiyorum hiç.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum Handancım.. Amin canım sağolasın herşey için...JOJO internette var çok güzel..

      Sil
  2. Hoş geldin bizde özledik seni

    YanıtlaSil
  3. Hoş geldin bizde özledik seni..

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim İlkaycım.. bol vitamin limonlu su tuzlu gargara başka çare yok bu aralar...sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldin tekrar.. Babacığının şiiri kalbime dokundu. Benim babam da yazardı, rahmet olsun canlarına. Yaşadığımız her şey bir sınav.. Sana güzel günler diliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nurlarda dinlensinler...hayatın kendisi birsınav gerçekten..ben de sana güzel günler diliyorum ...çok teşekkür ediyorum...sevgiler...

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Hoş geldiniz. Başınız sağ olsun. Babanızın şiiri çok güzelmiş. Nurlar içinde yatsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum canım sağol Allah razı olsun...amin canım..

      Sil
  8. özlemiştim yazılarını canım. Başın sağ olsun babacığının mekanı Cennet olsun inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de sizleri yorumlarınızı amin sağolun teşekkür ederim

      Sil
  9. Başın sağolsun. Allah rahmet eylesin.

    YanıtlaSil
  10. Hoşgeldin canım. Paylaşımlarını özlemişim:)

    YanıtlaSil
  11. Hoşgeldiniz, başınız sağolsun. Babacığınızın mekanı cennet olsun...

    YanıtlaSil
  12. Camdaki Kız'ı çok severek okumuştum. Keyifli okumalar dilerim..

    YanıtlaSil
  13. hoşgeldiniz, güzel yazılarınızı takip edyorumm..

    YanıtlaSil

27ARALIK 2023 ÇARŞAMBA KAPALI HAFİF YAĞMURLU BİR KIŞ GÜNÜ....

27 ARALIK 2023 ÇARŞAMBA Bugün sabahtan beri içimde bir huzursuzluk bir bıkkınlık... Hayırlara vesile olsun... Havadandır belki de... Bazen o...