Blog Listem

21 Haziran 2019 Cuma

21 HAZİRAN 2019 CUMA BUGÜN EN UZUUUUN GÜN ...BUGÜN ARTIK İŞTE ŞİMDİ GERÇEKTEN YAZ BAŞLIYOOOR...

BU GÜN EN UZUUUUN GÜN
İŞTE ŞİMDİ YAZ BAŞLIYOR ARTIK...
HARİKA KEYİFLİ HUZURLU BİR YAZ GEÇİRELİM İNŞALLAH....

ÇOK GÜZEL BİR GÜN OLSUN...
DUALARINIZIN KABUL GÖRDÜĞÜ
HAYIRLI HUZURLU BİR CUMA GÜNÜ
 OLSUN İNŞALLAH...

BİLGİLERİMİZİ TAZELEYELİM BARİ...21 Haziran


  • Güneş ışınları öğle vaktinde Yengeç Dönencesi’ne dik düşer. Bu nedenle öğle vakti, Yengeç Dönencesindeki bir düzlem üzerinde bulunan cisimlerin gölgesi oluşmaz.

  • Kuzey Yarım Küre’de yaz mevsimi, Güney Yarım Küre’de kış mevsimi başlangıcıdır.

  • Kuzey Yarım Küre’de en uzun gündüz, en kısa gece yaşanır. Güney Yarım Küre’de en kısa gündüz, en uzun gece yaşanır.

  • Kuzeye doğru gidildikçe gündüzler uzar, geceler kısalır.

  • Kuzey Kutup Dairesinde bir gün süreyle Güneş batmazken, Güney Kutup Dairesinde bir gün süreyle Güneş doğmaz.

  • Aydınlanma çizgisi, kutup dairelerine teğet geçer.

  • Bu tarihten sonra gündüzler Kuzey Yarım Kürede kısalmaya, Güney Yarım Küre’de ise uzamaya başlar.

E PEKİ BU UZUUUN GÜNÜN GECESİNDE NE YAPALIM BİZ DERSENİZ?????
İSTANBUL'DAYSANIZ PINK FLOYD HAYRANIYSANIZ
TAKSİM TARAFINA GİTMEYE ÜŞENMEZSENİZ
HARİKA BİR FİKRİM VAR!!!!

Eşim ve arkadaşlarının işten güçten hayat gailesinden fırsat buldukça
biraraya gelip oluştırdukları bir grup VAR
PINK FLOYD ÇALGICILARI!!!!

Valla hiç fena değiller!!!
Ben birkaç kez dinledim de
bir daha gitsem de dinlesem diye düşünmüyor değilim hani...

57 yorum:

  1. Aaa, bu akşam arkadaşlarımla plan yapmış olmasak giderdim oğluşlarımla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir dahakine inşallah Handan'cım ben duyururum yine hatta belki ben de gelirim...

      Sil
    2. Biraz erken haber verirsen güzel olur. Ve evet sen de gelll :)

      Sil
    3. tamam inşallah Handan'cım ben de çok isterim..sevgilerimle...

      Sil
  2. BU SENE YAĞMURDAN YAZ YAŞAYAMADIK. ARTIK YAZ GELSİN. YİNE ÇOK GÜZEL BİR TAKVİM OLMUŞ TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geldi mi tam gelicek gibi sanki mesela bugün izmirde yanmaya başladık biz vallahi...

      Sil
    2. OLSUN; YAZ YAZLIĞINI, KIŞ DA KIŞLIĞINI YAPSIN BENCE.:)

      Sil
  3. Günler gerçekten oldukça uzadı bizim buralarda akşam 22:30'daa karanlık olmaya başlar 04:00'e doğru da tekrar aydınlanır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet buralarda o kadar olmasa da yine de şükür halimize..sevgilerimle..

      Sil
  4. "kader" adlı yazımı okusan ya amaa :) gelcam yinee :)

    YanıtlaSil
  5. Gündüzleri uzunken seviyordum ben ama, keşke biraz daha böyle kalsa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım haklısın uzadı uzadı şimdi kısalıcak ama ağustos 20 ye kadar hissetmeyiz kısaldığını merak etme...

      Sil
  6. gündüz uzun olmasını seviyorum, yapıcak daha fazla iş var...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok seviyorum daha enerjik hissediyorum daha mutlu hissediyorum...

      Sil
  7. Uzun gündüzler iyidir, ne güzelmiş müzik grubu, dinleyebilmeyi çok isterdim, belki bir gün.. :)

    YanıtlaSil
  8. En uzun gün bilgilerini tazeleme notu sevdim, elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  9. Bu yazıyı okuyuncaya kadar hiç aklıma gelmemişti. Bugünün en uzun gün olduğu.

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir takvim olmuş. Bugün en uzun gün dimi :)
    Yaz gelsin artık . Tavşan çok tatlıymış :) Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim..yaz yeni başlıyor gelir artık...

      Sil
  11. Hala bura soğuk moralim bozuk bir yaz gelmedi.

    YanıtlaSil
  12. trakya çok sıcak biz de sıcaklardan bunaldık. en uzun günde en mutlu günlerimiz olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah kıyamam..neyse sağlık olsun da...amin inşallah...

      Sil
  13. Aaa tebrik ediyorum eşini, maalesef Ankara'dayım ben o yüzden gidemem ama başarılar diliyorum. :)
    Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  14. Nedense ben bu uzun günleri ve geceleri değerlendiremiyorum gibi geliyor:(

    YanıtlaSil
  15. bazen hepimiz öyle hissedebiliyoruz canım olsun...

    YanıtlaSil
  16. Tebrik ederim, bir gün gecikmeyle gördüm postu :(( Başka sefere diyelim :))

    YanıtlaSil
  17. Pink Floyd’da eşinin olması nasıl bir duygu 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayat koşturmacası arasında çok sevdiği hobisine zaman ayırabildiği için çok seviniyorum....

      Sil
  18. Coğrafyadaki eksiklerimi tamamladım bu yazı sayesinde...:)
    Müzik dinlemek bana da iyi gelebilir sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla ben de paylaşırken bilgilerimi tazelemiş oluyorum iyi oluyor..

      Sil
  19. Artık o zaman günler yavaşyavaş kısalacak mı ben orayı tam analamadım ama :) yine güzel bir kolej olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  20. 21 Haziran Yaz gün dönümünü de geride bıraktık. Eskiden bize okulda bu konular çok iyi öğretilirdi. Ve 21 Haziran 21 Aralık hatta ekinoks tarihlerinde nelerin olduğunu bilirdik. Bunlar temel bilgilerdir ve herkesin sahip olması gerekir diye düşünüyorum. Maalesef şimdi çocukların ve hatta yetişkinlerin de büyük bölümü bunlardan habersiz. Geçen gün komşunun çocuklarına biraz bahsettim bilmiyorlardı maalesef. Çok iyi yapmışsınız bu konuya değinmekle. Herkesin bilgileri tazelenmiş oldu. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim okulda en sevdiğim konulardı bunlar nedense...

      Sil
  21. Uzun günleri seviyorum ben de... günlerin kısa olduğu zamanlar benim için "yetişememe" duygusunu pekiştiriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı duyguyu ben de yaşıyorum..gerçi sağlık olsun da hepsi güzel o zaman tabii ki...

      Sil
  22. oleey gün dönümüüü cumaaa oleey haftasonun da bol yazlı geçsin. gidin bi yerlere hihii. bi de güzel bi yaz tatili diliyooom heyoooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepimizin güzel keyifli geçsin canım inşallah..çok teşekkür ederim sevgilerimle...

      Sil
  23. Dünya seyrinin en uzun olduğu gün. Bizim enlem boylamda tabii.

    Güzel anlatmışsınız :)

    YanıtlaSil
  24. Yaz fena başladı. Acayip sıcak ve bunaltıcı bir hava var. Zor geçecek gibi bu mevsim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izmir de yanmaya başladık klimalar tam gaz elektrik parası da doğal olarak..neyse sağlık olsun da...

      Sil
  25. süpersiniz, ne zaman blogunuzu ziyaret etsem içim açılıyor, elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  26. Lisede en sevmediğim konulardandı uzun gün vs :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa kıyamam tam da bu konular denk geldi takvimciğe..

      Sil
  27. Gene güzel bir takvim yaprağı, özellikle ilk paragrafta ki dualara içten bir amin.

    YanıtlaSil
  28. Dilerim yaz çok güzel geçer. Çocuklu anneler özellikle tatili haketti 😃

    YanıtlaSil

GELECEĞE TEKRAR UMUTLA BAKABİLMEK....

GELECEĞE YİNE UMUTLA BAKABİLMEK AH NE BÜYÜK SAADET.....