Blog Listem

14 Şubat 2019 Perşembe

HADİ BAKALIM BEN DE MİMLENMİŞİM....ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM BUZLARKRALİÇESİ...https://blogadresimbuzlar.blogspot.com




1.NERELİSİNİZ?

Doğma büyüme İzmirliyim ve çok seviyorum. Üniversiteyi İstanbul'da bitirdikten sonra İzmir'e dönmekle hata mı ettik acaba diye düşünürdüm evliliğimizin ilk yıllarında şimdi ise iyi ki de dönmüşüz diyorum...şükür...

2.)BURCUNUZ?

Ben tam bir hayalperest..duygusal..sulugöz..unutkan..bir balığım...

3.)BLOGLARDA EN ÇOK İLGİNİZİ ÇEKEN ŞEYLER?

Yeni kitaplar filmler diziler öğrenmek...el emeği göz nuru el işlerine bakıp bakıp imrenmek....yeni yemek/pasta/tatlı/tuzlu  tarifleri öğrenmek...Yeni yeni dostlar edinmek...Sevgiyi saygıyı duyguları iyi günü kötü günü paylaştığımızı hissetmek...

4.)EN SEVDİĞİNİZ MEVSİM

İzmir'de genelde kısa sürse de ilkbahar...ama ben hep derim ki insanın sevdikleri sağlıklı keyifli ve yanıbaşındaysa her mevsim kendine göre güzeldir aslında...
5.)YABANCI DİLİNİZ

Günlük hayatta kullanma şansım olmadığı için çok gerilese de ingilizce biliyorum diyebilirim.

6.)EN SON OKUDUĞUNUZ KİTAP

En son 2.Dünya Savaşında bir süre kamplarda yaşamak zorunda kalan Helga isimli Prag lı bir kızın o günlere ait korkunç olaylarla dolu günlüğü idi...Kitap içinde Helga ile yazarın yaptığı röportaj ve o günlere ait siyah beyaz fotoğraflar da var..Ne korkunç bir tarihi olaydır şu Yahudi Soykırımı...Derler ya insanın insana yaptığını hiçbirşey yapmaz diye...

7.)HAYATINIZDA PİŞMAN OLDUĞUNUZ BİRŞEY

Üniversite sınavına girmeden birgün önce babamın etkisi altında kalıp sıralamayı değiştirmek. 
8.)ÇANTANIZDAN EKSİK ETMEYECEĞİNİZ EŞYALARDAN BAZILARI

Cüzdan telefon jarj ruhsat bunlar mecburen olmak zorunda zaten..Ayrıca ıslak/ kuru mendil, makyaj çantam, ağrı kesici bir ilaç, yara bantı, not defterim, kalemim bunlar ilk etapta aklıma geliverenler...

9.)EN SEVDİĞİNİZ İÇECEK

Resimde Türk kahvesi görünse de ben hertürlü kahveyi çok seviyorum...Bana kahve olsun zaten.. Yanında bir de kek veya çukulata da olsa bir de kitabım dergim olsa ...Ooohh benden mutlusu yok işte o zaman...

10.)BLOĞUNUZDAN PARA KAZANDINIZ MI?

Hayır hiç kazanmadım .
İSTEYEN HERKESE BENDEN BİR MİM DAVETİYESİ... KUCAK DOLUSU SEVGİLERİMLE..

http://www.levlaninnotdefteri.com
/https://berfce.blogspot.com/
https://www.tvizle.space/
http://ayisigininhayaldunyasi.blogspot.com/
http://vakitsizkelimeler.blogspot.com/
https://birumutyeter.blogspot.com/
https://greditale.blogspot.com/

56 yorum:

  1. keyifli bir mim güzel cevaplar.
    Ben babanızın tecihini ve sizin aslında hangi bölümü istediğinizi merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk sırada Uluslararası İlişkiler ve Siyaset Bilimi vardı...Babamın isteğiyle İşletme yi başa geçirdim ve kazandım...Hiç bana göre değilmiş bu işler..

      Sil
    2. Nasipten öteye gidilmiyor

      Sil
    3. aynen de öyle..napalım sağlık olsun da...

      Sil
  2. Çok özenle hazırlanmış bir mim. Yüreğine sağlık :))

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim..sizin de yüreğinize sağlık...sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. İzmir çok severim. Mimlerinin devamı gelsin canım. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mimler oyun gibi çok keyifli seve seve yaparım ben de arada...sevgilerimle...İzmire de beklerim ne zaman yolunuz düşerse...kahveler kekler benden..

      Sil
  5. Güzel bir mim olmuş..kitabı da not aldım.. teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok teşekkür ederim...kitabı 1 gecede okursunuz o kadar heyecanlı ve akıcı ki..sevgilerimle...

      Sil
  6. Benim çantamda da ağrı kesici ve yara bantı olur muhakkak. Bir de pastil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa evet bir de pastil aynen unutmuşum yazmayı...sevgilerimle..

      Sil
  7. Bu çok tatlı bir mim olmuş.Zevkle okudum😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kere daha teşekkür ederim tatlım davet için sevgilerimle...

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. evet bu mim o bakımdan çok güzelmiş..sevgilerimle..

      Sil
  9. Sevimli, sıcak bir mim olmuş. Keşkesiz bir hayat yok, üzülmeyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırm yok değil mi...napalım...sağlık olsun diyelim de...sevgilerimle...

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. nankördür kullanmayınca hemen körelir geriler maalesef...

      Sil
  11. Ayy...İzmir'li misiin ? İzmir candır...Ama İstanbul da canan ;)

    YanıtlaSil
  12. Harika mim olmuş
    Yüreğine sağlık
    Bloglar bana da dostlar kazandırdı katılıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizin de yüreğinize sağlık ..çok teşekkür ederim...

      Sil
  13. çok keyifli bir mim olmuş 😊 emeğine sağlık canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keyifle yaptım ben de...çok teşekkür ederim..sevgilerimle...

      Sil
  14. Yaşlandık mi ne bende de hep ağrı kesici var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman yaşlanmadık ta olgunlaşıyoruz mu desek ne desek...arada başağrısı tuttu mu delirtir beni de ve asla geçmez ilaçsız o nedenle bulunduruyorum ben de..sağlıkla kalın...

      Sil
  15. Gördüğüm en renkli mim olmuş :) Güzeldi. Tercihler önemli keşke kalbinizin sesini dinleseydiniz.

    YanıtlaSil
  16. Çocukluk yıllarım İzmir'de geçti, burnumda tütüyor neredeyse 8 senedir gitmedim :( Mart ayı için bırakıyorum bu mimi Teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
  17. aa ne güzel yine bekelriz o zaman ilk fırsatta inşallah...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  18. Yaşasın kahve, kek, çikolata! Keyifle okudum ;)

    YanıtlaSil
  19. Yanıtlar
    1. eveett ne olur dondum ben bu kış yarın izmir 19 dereceymiş çok mutluyum...

      Sil
  20. Paylaşımlarınızı severek takip etmeye çalışıyorum daha nice paylaşımlarınız olur inşaallah...Sıkılmadan dirayetle :)...Selam ve Dua ile...

    Selam ziyareti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim...ben de sizi takip ediyorum...amin..inşallah...

      Sil
  21. ayy burç ve pişmanlık kıyamam yaa :)

    YanıtlaSil
  22. ne keyifli bir mim olmuş.sorular keyifli(deli deli değil:))

    YanıtlaSil
  23. Harika bi rmim olmuş seni azda olsa tanıma fırsatı yakaladım.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  24. mimlerin böyle güzel bir tanıtım faydası var gerçekten de...sevgiler...canım....

    YanıtlaSil
  25. Yalnızlık başa bela dostlar;
    Gidelim, gelelim,
    Hal hatır soralım arkadaşlar;
    Gönlümüzü şad edelim.(İletişim güzeldir)

    YanıtlaSil
  26. Sıralama değiştirme işini merak ettim ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben uluslararası ilişkiler ve siyaset billimini istiyorum babamın aklına uyup işletmeyi yazdım en başa ve kazandım..hiç bana göre değilmiş...kısmet...

      Sil
  27. Güzel bir mim yazısı olmuş çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  28. takip destek ve yorumlarınız için ben de çok teşekkür ederim.....

    YanıtlaSil
  29. Ne güzel, samimi yanitlar olmus 😊

    YanıtlaSil

GELECEĞE TEKRAR UMUTLA BAKABİLMEK....

GELECEĞE YİNE UMUTLA BAKABİLMEK AH NE BÜYÜK SAADET.....