Blog Listem

25 Şubat 2019 Pazartesi

25 ŞUBAT 2019 PAZARTESİ ÇOK SOĞUK BUGÜN..HANİ CEMRELER DÜŞÜYORDU AMA YAAA...

Haftasonu da çok soğuktu bugün de
sabahleyin işe gelirken  dondum vallahi:
gündüz:13 gece ise 5 derece civarıymış...
Yalancı bahardan sonra üşümek 
acı oldu birazcık sanki...
Yeni hafta hepimiz için
huzurlu keyifli geçsin inşallah...
Günler uzamaya devam...
Akşama kış türlüsü,makarna,
cacık,tahin-pekmez
harika ...afiyetle..
2019 OSCAR ÖDÜLLERİ DÜN SAHİPLERİNİ BULDU,..

Rami MALEK  Bohemyian Rhapsody de gönlümün oscarını kazanmıştı ki 
gerçekten de bu yılki En İyi Aktör  Oscarına layık görüldü.
  1. En iyi yönetmen Oscar'ının kazananı Roma filmiyle Alfonso Cuarón oldu.
  2. En iyi erkek oyuncu Oscar'ı Bohemian Rhapsody filminde Freddie Mercury'yi canlandıran Rami Malek'in oldu.
  3. En iyi kadın oyuncu Oscar'ını The Favourite filmiyle İngiliz oyuncu Olivia Colman kazandı.
  4. Bohemian Rhapsody, en iyi erkek oyuncu kategorisi dışında en iyi ses efekti, en iyi ses kurgusu ve en iyi kurgu Oscar'larını aldı.
  5. Ödül töreninin ilk kazananı, en iyi yardımcı kadın oyuncu kategorisiyle Regina King oldu.
  6. Black Panther en iyi prodüksiyon tasarımı, kostüm tasarımı ve en iyi film müziği ödülleriyle üç Oscar kazandı.
  7. Lady Gaga ve Bradley Cooper performansı en çok konuşulan an oldu

BİR KİTAP
Adanmışlıklarla ayrılmış,
 trajediyle birleşmiş iki kardeş.
Geçmişle lanetlenmiş bir kadın.
Devrimle darmadağın olmuş bir ülke.
Kendi yitmiş, bedeli kalmış bir aşk.
Günümüzün en önemli yazarlarından
Pulitzer ödüllü Jhumpa Lahiri'den,
üç nesil ve iki ülkeye yayılmış

büyüleyici bir roman.

Şu anda okuduğum kitap ve

 elimden bırakamıyorum

harika ...

BİR FİLM/BİR YILDIZ DOĞUYOR

Yetenekli ancak bilinmeyen Ally'yi keşfedince
düşüşün eşiğine gelen bir country müzik yıldızı
olan Jackson Maine'i konu alıyor.
Jackson Maine, kariyerinde düşüş gösteren bir müzisyendir.
Henüz keşfedilmemiş genç bir yetenek olan Ally ile tanışır
ve ikili birbirlerinden hemen etkilenir.
İkili tutkulu bir aşk yaşamaya başlar ve
Ally'nin yeteneğinin farkedilmesi için çalışan
Jackson onu sahnenin büyülü dünyası ile tanıştırır. 

2019 En İyi Film Şarkısı Oscarını kazandı..
Sinemlarda kaçırdığıma yandığım bir film oldu bu da.. 
neyse internet sağolsun....



BİR DEKORASYON FİKRİ
Renkler içimi açtı...

BİR MOTİF/BİR FİKİR
Hoş basit bir kapı süsü
 sıcacık renkler birarada...

HERGÜNE BİRAZCIK İNGİLİZCE

SAĞLIKLI YAŞAM/SAĞLIKLI BESLENME

TARİHTE İLKLER/İLK PİYANO

Floransalı Bartolomeo Cristofori 1711 yılında
"Piyano e forte" hem hafif hem kuvvetli çalınabilir adlı
yeni bir müzik aleti icat etti.
Bu çalgı üzerinde hem hafif seslerin
hem de kuvvetli seslerin çıkartılması olanaklıydı.
Bunun için adına italyanca "hafif ve kuvvetli" anlamına gelen
"Piyano e forte" dendi.
Yeni bir icat sayılan piyanonun sesleri
meşin kaplı küçük seslerin tuşlar aracılığıyla
harekete geçirilerek tellere vurması ile elde ediliyordu.
Aletin mekanizması sesler sayısında küçük çekiçler ,
o çekiçleri harekete geçiren manivelalar ve
bir de tellerin titremesini durduran

susturucu çuha bölümü bulunuyordu. 

Zorlu Hayat Yolculuğumuzda

 Dursun Aklımızın Bir Köşesinde diye....

VallAhi ben bunun canlı kanlı şahidiyim...

Karmanın da felsefesi bu bence...

İncitmekten ve Kibirden korkun...

Uzak kalın...Kaçın Kardeşim ....

Ben büyük dersler aldım ...
Çok olgunlaştım çok....



BİR TARİF/SÜTLÜ DOMATES ÇORBASI



Bu soğuklarda sıcacık bir çorba en iyisi bence...


5 yemek kaşığı zeytinyağı
2 tepeleme yemek kaşığı un
3 tepeleme yemek kaşığı domates salçası
2 adet orta boy domatesin rendesi
5 su bardağı soğuk su
2 su bardağı soğuk süt
1 adet tavuk bulyon tablet
1 çay kaşığı tuz, karabiber 4 çay kaşığı kuru nane
(Üzerine) 1 su bardağı rendelenmiş taze kaşar peyniri


DÜNYAMIZIN NEŞESİ SÜSLERİ KÖŞESİ
buram buram bahar kokuyor bu resim...

YOLCULUK NEREYE?/ASSOS BEHRAMKALE

Muhteşem bir manzaraya karşı,
kayalıklar üzerine kurulmuş, merak uyandırıcı bir şehir…
Antik zamanların gözde yerleşim yerlerinden biri ve
uygarlıkların paylaşamadığı büyülü kent Assos;
Çanakkale’nin Ayvacık ilçesinde yer alan,
Edremit Körfezi’nin kıyısında kurulmuş bir antik kenttir.
Assos çok sayıda gezilecek merkezi barındırır bünyesinde.
Görülmesi gereken ilk noktalardan biri şüphesiz ki
Assos Harabeleri adı ile bilinen antik kent kalıntılarıdır.
Tam da tepede yer alan Athena Tapınağı olmazsa olmaz ziyaret noktasıdır.
Bu tapınak adeta Assos’un bir simgesi olduğundan büyük önem taşır.
Sonrasında Behram Kalesi, Kadırga Koyu, Hüdavendigar Camii,

Antik Liman ve benzeri çok çok nokta sıralanabilir. 

MASALLAR/HİKAYELER/FIKRALAR/BİLMECELER

Bir Şarkıcıyla Bir Memurun Hikayesi 

Aydın’da tren istasyonunda işçi olarak çalışan babası bir kaza sonucu vefat etti.
Sonra da evleri bir yangında kül oldu.
Anne, çocuğunu alıp iş bulma ümidiyle İzmir’e taşındı.
Ama nafile... Anne, parasızlıktan oğlunu yetimhaneye bırakmak zorunda kaldı.
Çocuğun babası ölmüş, annesi de bırakıp gitmişti.
Okuldan arta kalan vakitlerinde kah hırdavatçıda kah elektrikçide çıraklık yaptı,
Fransızca öğrenmeye çalıştı. Gitar dersleri aldı.
Askerliğini Akhisar Orduevinde müzisyen olarak görev yaptı.
Tezkereden sonra İzmir Kordon’daki Marmara Gazinosu’na girdi.
Şarkı söyleyip, gitar çalarak para kazanıyordu artık. 
İzmir’den sonra İstanbul’da çeşitli gazinolarda boy gösterdi.
Ankara’dan davet aldı.
Maltepe’deki Bomonti Gazinosu’nda çalıp söyleyecekti.
Henüz tanınan bir şarkı değildi, az kazanıyordu.
En ucuz yer neresi?” diye sordu, “Hergele Meydanı’na git” dediler.
Gitti şarkıcı, kötü bir pansiyonda, tek göz oda buldu.
Fakat bir oda arkadaşıyla kalmak zorundaydı.
Bu, kirayı bölüşecekleri için iyiydi,
fakat kim olduğunu bilmediği bir adamla kalacağı için de endişeliydi. 
Sabaha kadar Bomonti’de çalıp söylüyor,
gün ağarınca pansiyona gidip yatıyordu.
Oda arkadaşı tam tersi saatlerde kullanıyordu odayı.
Adam memurdu, sabahın köründe işe gidiyor, gece gelip yatıyordu.
Biri memur, diğeri müzisyen…
Aylarca birlikte kaldılar ama bir türlü denk gelip tanışamadılar.
Birbirilerini göremiyorlardı çünkü. Sonunda bir gün denk geldiler,
konuştular, sevdiler birbirlerini; tesadüf o ki, ikisi de yıllar içinde
Türk sanat hayatına damgasını vurdular.
Memur, bir gün Bomonti’de dinlemişti şarkıcıyı ve büyülenmişti
Yurt dışına gidersen sesinin kıymetini bilirler, imkânın varsa git!” demişti. 
Şarkıcı Ankara’dan sonra İstanbul Maksim’de çıkmaya başladı.
Ünleniyordu yavaş yavaş. Patron 20 lira maaş veriyordu o zaman,
şarkıcı ise maaşının 30 lira olmasını istiyordu.
Velhasıl anlaşamadılar. Şarkıcının aklına pansiyondaki memurun sözleri geldi,
şansını denemek için Fransa’ya gitti.
Paris’te Jezabel şarkısıyla dikkatleri üzerine çekti,
onte Carlo’da ses müsabakasında birinci oldu.
Şöhretin kapıları açılıyordu artık. Fecri Ebcioğlu onun için şarkılar yazdı.
Yetimhanede kalırken öğrendiği o Fransızcasıyla,
Fransızlara Fransızca şarkılar söyledi,
tüm dünya bizim yetimhanede büyüyen şarkıcıyı tanıyordu.
Vatana, millete, İzmir’e, e haliyle Atatürk’e aşıktı.
Bir gün Charles Anzavour Türkler hakkında ileri geri konuştu,
dayanamadı bizimki, yumruk atıp karakolluk oldu. 
Fransa’da 15 yıl içinde 32 film çevirdi,
Brigitte Bardot ile birçok filmde başrol oynadı,
ardot’nun en yakın arkadaşlarından biri oldu.
Yetimhanede okurken kendisini geliştiren bu kişi
bir başarının örneği olarak karşımıza çıktı.
Yazar Tolga Aydoğan olarak paylaştığım bu kişilerin kaderi
Ankara’daki bir pansiyon odasında kesişmişti.
Vefatları da aynı şekilde gerçekleşti;
şarkıcı İstanbul Yeşilköy Havalimanında beyin kanaması geçirerek hayatını kaybetti,
memur ise çukura düşüp beyin kanaması geçirerek…
im miydi bu kişiler? Şarkıcının adı İzmir’le özdeşleşmiş olan Dario Moreno’ydu.
Peki ya pansiyondaki oda arkadaşı?
O yıllar PTT’de memur olarak görev yapan Şair Orhan Veli’den başkası değildi.
Evet, tesadüfi bir şekilde bu iki ünlü sima
Ankara’da Hergele Meydanı’nda aylar boyu aynı odada arkadaşlık yapmışlardı. 
Yazar Tolga Aydoğan
www.tolgaaydogan.com 


77 yorum:

  1. Bence cemreler güney şehirlerine göre belirlenmiş, İstanbul'la hiç alakaları yok :D

    Digitürk olmadığından oscar töreninden koptum. Eskiden yıl bir sabahlama gecemdi oscar :(

    YanıtlaSil
  2. Vallahi doğru diyorsunuz cemrelerle ilgili...Ben de eskiden canlı izlemek için çabalardım..Ertesi gün işgünü olunca şimde nerdeee...İnternet sağolsun herşey her zaman elimizin altında artık..şükür...güzel bir hafta olsun inşallah...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Buram buram bahar kokan resim çok güzelmiş. Haftaya dolu dolu bir takvim yaprağıyla başladık yine ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bayıldım şirinlere...gerçekten bahar bi gelebilse...dolu dolu da geçsin haftamız inşallah...sevgilerimle...

      Sil
  4. yine bol bilgili bir takvim yaprağı, emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Harika olmuş..
    Mart kapıdan batıracak gibi
    Asos merak ettim mutlaka gidecegim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim...vallahi öyle gibi..Martın sağı solu belli olmaz zaten..Asos ve kuzey ege şirin sakin güzel...

      Sil
  6. kitap ile ilgili daha geniş bir yorumunu alabilirmiyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl desem size...öylece insanın kalbine dokuna dokuna akıp giden bir kitap..yanında çay kek harika olur...sevgilerimle...tanıtımındaa yazılanlar azbile kalmış diyebilirim...ama tabii bunlar benim düşüncelerim...sonuçta her beğeni gibi kitap zevki de bence çok göreceli bir kavram doğal olarak...sevgilerimle ....

      Sil
  7. Oscar ödüllerini tarihe not düşmen çok iyi olmuş. Emeğine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh ne de olsa babaannemin de olsa bizim de takvimimiz oldu burası...böyle olayları not düşmeden olmaz yani ...çok teşekkür ederim canım....sevgilerimle...

      Sil
  8. Her hafta içimi açıyorsunuz. Assos gitmek istiyorum. havuç çok severim. Kitap ve fil önerisine bakacağım. İyi haftalar dierim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ne güzel keşke birazcık içimiz açılabiliyorsa zor hayat şartalarında ne mutlu bana canım...filmi ben de en kısa zamanda inşallah seyretmek istiyorum..Den de güzeliiklerle dolu bir hafta olmasını dilerim...sevgilerimle...

      Sil
  9. Nihayet istanbul kar gördü:) ama o da çatılarda kaldı,keyfini süremedik:( benim bulunduğum bölge böyle en azından.. yine de bırrr diye üşütmede üstüne yok..bugün de pek bi soğuk

    domates çorbasını sütlü denemiştim,sıvı menemen gibi tat bıraktığından bu çorbadan sütü atıverdim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet ...sonunda...çok şanlısınız ...bir lokmacık kar görücem diye her sene 15 tatilde dağlara tepelere tırmanmaya çalışan biz masum izmirliler de sizlerin manzara resimlerinize baka baka bayıldık bu haftasonu vallahi...izmir de özellikşe sabah aşırı soğuktu öğleden sonra normale döndü gibi bakalım bundan sonra toparlar artık inşallah havalarımız...ben çok seviyorum sütlü sütsüz her ikisine de..sevgilerimle...

      Sil
  10. Ne güzel yapıyorsun sayfanı, bayılıyorum. Rengârenk. Akşama domates çorbası süper fikir oldu, yanına ne yapıcam bi de onu bileydim ;) Cemreler her sene böyle kandırıkçılık yapıyor ama valla geldi artk geldi, gitmezler bi yere ;))

    YanıtlaSil
  11. yanına de köfte pilav fasulye ..ben yemeğe gelicem galiba..ısmarladım yemekleri de...cemreler ve mart kandırıkçı...ben bu sene bahar bahar diye tutturdukça kış son hız devam ediyor...sevgilerimi gönderdim...

    YanıtlaSil
  12. Her güne birazcık ingilizce bölüme canlı canlı çok hoşuma gitti. Oğlumla birlikte bakalım çalışalım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay birazcık işe yararsa ne mutlu bana...sevgilerimle...

      Sil
  13. Aaa... Bende eskiden heyecan ve merakla bekliyor olurdum bu oscar törenini. Şimdi ise verildiğini buradan öğrendim:)
    Cemrelerin hepsi düşsün sonra ısınır kanımca hava. :)
    Bu arada eskiden yorum alanınız farklı idi, yazamazdım. Bu hali ile benim için kullanılır olmuş. Artık kısmetse gelirim arada. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oscar ödülleri kırmızı halı filmler tam bir renkli dünya işte...ay inşallah ısınsın artık...bir İzmirli olaraktan çok bi üşüdük bu yıl....her zaman beklerim çok sevindim...sevgiler...

      Sil
  14. ay hadii baharaaa az kaldıııı kar yağsa daaa :) cuaron çok seviyoooom :) ay assos eveet yakın bana bi gideyims :) iyi bir balıkçı varmış orda balıkı güzeel :)

    YanıtlaSil
  15. az kaldı az kaldı dedikçe karlar yağıyorrr....baharda ayrı bir güzeldir sanırım...sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  16. O bahar buraya gelecek inanıyorum ben :)

    YanıtlaSil
  17. Assos çok severim. Havuç oğlum ve ben yerken yarışırız :) Filmi izleyeyim şekerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel bir yarışmış buuu...ben de izleyeyim...sevgilerimle...

      Sil
  18. yorumunu yanlışlıkla sildim :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsun tatlım ..ben yine yazarım...hiç sıkıntı değil...sevgilerimle...

      Sil
  19. Cemreler düşyor düşmesine de Mart da kapıdan baktırıyor.
    Ah Orhan Veli seni bizden çok erken alan o çukura of yaaaa

    YanıtlaSil
  20. Ah bu mart her zaman yapar yapacağını zaten...eserleriyle ölümsüz olanlardan.....

    YanıtlaSil
  21. Aynen öyle incitme beni incittiğin yerden incinirsin Ne baharlar geldi geçti buda gelir bizde yaşarsak görürüz saygılar sevgiler

    YanıtlaSil
  22. Bu kadar tevafuk olamaz günün menüsü kısmında ki yemekler vardı bugün çok şaşırdım :) Ayrıca bahar bir türlü gelemedi :) Gelip gelip kaçıyor...Emeğinize sağlık...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oh ne güzel afiyetle inşallah...sormayın özledik hepimiz güzel havaları...sabredicez ..gelecek sonunda...selam ve dua bizden olsun...

      Sil
  23. Gerçekten de dolu dolu bir takvim yaprağı olmuş, Oscar hakkındaki bilgilendirme de iyi oldu. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim...Oscar heyecanı takvime de bulaştı...sevgilerimle...

      Sil
  24. Cemreler de artık küresel ısınmaya uyum sağladı. Geç düşüyor.:) Bütün kış yağmayan kar İstanbul'a yağdı geçen hafta sonu. İnsanoğlu dünyayı biraz daha katlederse, artık mevsimlerin çoğu görülmeyecek endişesi taşıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. endişelerinizde çok haklısınız...Tanrı bize bir cennet vermiş ama biz kıymetini bilmiyoruz...doğaya hayvanlara ve insanlara yapılanlar ne acı...

      Sil
  25. Soğuklar geri geldiği için tek ben mutluyum sanırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim eltim de soğukları çok sever...yalnız değilsiniz...sevgilerimle...

      Sil
  26. Assos benim için çok özel ve güzel anıları olan bir yer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa ne güzel bahaneyle anılarınız canlanmıştır ..sevgilerimle..

      Sil
  27. Ya ben hala ısınacak umidindeyim ama ne zaman ısırnır görünürde yok :)

    YanıtlaSil
  28. Martta da azıcık üşürüz hatta donarız 20 sinden sonra tamamdır bu iş....

    YanıtlaSil
  29. Sütlü domates çorbasını çok merak ettim, havalar ısınsın artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nefis oluyor..kolay da...bence de ısınsın...sevgiler ...

      Sil
  30. Canımcım güzel havalar da geliyor az kaldı inşaallah. Bu arada sen çalışan bir hatun kişisin anladığım kadarıyla bak satır arasından bunu çözdüm bu paylaşımda :)) Hmm şu hikaye şeysi de Aydın'da diye başlayınca direk okumaya başladım doğduğum memleketle alakalı deyüü :))) Orhan Veli çıktı geldi oradan da. Yine dop dolu bir içerik bayılıyorum takvim okumayaa ! Sevgiler tatlımm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle..çalışıyorum..çok teşekkür ederim..sevgilerimi gönderdim ben de tatlım...

      Sil
  31. bahar cemreleri kandırdı bizi,güneş bi geliyo bi gidiyo,iyice fıttırdık..😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah sormayın azıcık kandırıldık galiba...neyse sabır...

      Sil
  32. Sütlü domates çorbası en sevdiğim şeydir ya canımı istettin. Herkes çok sevmiş rami malek tem ben hiç hoşlanmamıştum ama tabi ödül almak çok özel bir şey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim bile canım çekti...hava da çok soğuk..çorba iyi fikir ...ben çok beğenmiştim...Mısırlı olup oScar a kadar yükselebilmek ayrıca bir hikaye çıkar mı çıkar belki de ...sevgilerimi gönderiyorum ...

      Sil
  33. domates çorbası da çok severim
    ankara'ya tekrar kar yağdı bugün .)

    YanıtlaSil
  34. Eh afiyetle birara o zaman...izmirde yağmur soğuk son hız devam...sevgiler...

    YanıtlaSil
  35. Merhaba, Değerli Blog Arkadaşım; İnsana Davet sitesinde "Blog Keşif Etkinliği ve Önemli Duyuru" başlıklı yazımızda size de yer verdik. Hemde önemli bir duyuru içeriyor... Bakmak isterseniz beklerim...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa çok naziksiniz....çok çok teşekkür ederim...hemen ilk fırsatta sayfanızı tekrar ziyaret edeceğim...

      Sil
  36. Rami Malek 'in bu yıl Oscar almasına çok sevindim hak etmişti:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok sevindim canım...filmden çıktığımda gönlümün oscarı sna demiştim vallahi ...duymuşmudur ki beni:)))

      Sil
  37. Kitap önerini listeme ekledim bile😊 Havalar burda çok güzel,doğa canlanıyor yavaş yavaş bende bir bahar havası birde polen alerjim olmazsa.Domates çorban soframı süsledi bu akşam benim ellerime senin emeğine saglık.Sevgiler😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. harika bir kitap ...bence filmi yapılmalı...küçükken bende de polen alerjisi vardı...babaannemin bahçesinde oynarken birdenbire bütün vücudum kabarırdı...hep iğne olmak zorunda kalıyordum...sonradan geçti şükür ki..afiyetle şeker olsun inşallah...sevgilerimle...

      Sil
  38. Takvim yaprağınız dolu dolu, Oscar'ların dağıtılmasına nasıl sevindim anlatamam. Aylardır gündemi tutuyordu. Bitti gitti kurtulduk :)
    Bahar resmi harika bende çok beğendim... Daha fazla havuç yemeliyim! Vee Hergele Meydanı hikayesine bayıldım.
    Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  39. Oscar oscar dedik grammy grammy dedik hepsi de bitti gitti...bir heyecn furyası oluyor değil mi...ünlüler geçidi oluyor...hoş etkinlikler işte....ben de yemeliyim...çok aram yok maalesef...hikaye bana da ilginç geldi...hoşuma gidiyor çok böyle kişiler hakkında kısa kısa hayat hikayeleri...ben de çok teşekkür ederim...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  40. Havalar soğudu bugünlerde...
    Hergele Meydanı hikayesini ben de sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzmir bile çok soğuk sormayın..dün yürüyüş yaparken dondum vallahi...

      Sil
  41. Havuclar çok iştah açıcı duruyor

    YanıtlaSil
  42. Assos havasıyla suyuyla hayran bırakıyor kendine gidenleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şu bahar günlerinde gitmek vardı oralara şimdi iş yerine..sevgilerimle...

      Sil
  43. https://kisibilgi.info ve https://magazintur.blogspot.com olarak yazı için teşekkür ederiz. Sitemize bekleriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ziyarete geleceğim ilk fırsatta...teşekkürler...

      Sil
  44. Meydan okuma yazı dizimi okumak üzere sizi blogumda ağırlamaktan şeref duyacağım.

    YanıtlaSil
  45. Yine dolu dolu keyifli bir takvim sayfasi. Dekorasyon önerileri ne kadar ic acici. Merakla bekliyorum senin takvimi 😊

    YanıtlaSil
  46. çok teşekkür ederim destekleyici yorumlarınız için..sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  47. behramkale ne güzel yermiş

    YanıtlaSil
  48. rami malek bu filmle usta bir oyuncu olduğunu herkese gösterdi. rol için rami'yi seçerken ne düşünüyorlardı acaba çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil

GELECEĞE TEKRAR UMUTLA BAKABİLMEK....

GELECEĞE YİNE UMUTLA BAKABİLMEK AH NE BÜYÜK SAADET.....