Blog Listem

10 Ekim 2024 Perşembe

10 EKİM 2024 PERŞEMBE GÜNEŞLİ ILIK BİR SONBAHAR GÜNÜ....


Çoooook uzun bir aradan sonra sonunda tekrar merhaba 
diyebildim...
Bu çok uzun arada hayatımda önemli değişiklikler oldu....
Ben artık emekli  oldum ve
 kızım ise üniversite öğrencisi oldu...
Hayat işte....Bir öyle bir böyle....
Hepimize şahane bir gün olsun....
Bu ilk evden paylaşımım olduğu için
şimdilik bu kadar...
Şeytanın bacağını kırmak istedim...
Bundan sonra daha dolu dolu paylaşımlarla 
merhaba diyebilmek ümidiyle 
şimdilik hoşçakalın....
Sevgiyle ve Sağlıkla kalın....

 

5 yorum:

  1. Hoş geldiniz tekrardan :) özlemiştim yazılarınızı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah hoşbulduk ya çok sevindim bu kadar aradan sonra kimseye ulaşama sesimi duyuramam zannediyordum ...Çok teşekkür ederim kucak dolusu sevgiler...

      Sil
  2. Hoşgeldiniz hayırlı olsun emeklilik. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbulduk...çok teşekkür ederim...Allah herkese nasip etsin sağlıklı emeklilikler....kucak dolusu sevgiler...

      Sil
  3. Merhabalar.
    Emekli olmuşsunuz; Cenab-ı Allah, güle güle yedirsin. Bizim yöremizde emekli olan birine böyle derler. Kızınızın da zihni ve bahtı açık olsun. İnşAllah kızınız istediği bir üniversiteye yerleşmiştir.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil

10 EKİM 2024 PERŞEMBE GÜNEŞLİ ILIK BİR SONBAHAR GÜNÜ....

Çoooook uzun bir aradan sonra sonunda tekrar merhaba  diyebildim... Bu çok uzun arada hayatımda önemli değişiklikler oldu.... Ben artık emek...