Blog Listem

3 Mart 2023 Cuma

ÇOK ÜZGÜNÜM...ÇOK ÖFKELİYİM...


Affedilemez ihmaller zinciri sonucunda büyük bir afetin korkunç bir felakete
dönüşmesi ile ilgili haberleri gördükçe okudukça paylaştıkça düşündükçe empati kurdukça
içimdeki sızı hissetiğim acı öfke ve üzüntü geçmiyor geçemiyor..
Yanlarına gidip bir kaç saniyede
 evladını kocasını annesini babasını karısını torununu evini barkını anılarını 
geleceğini umutlarını hayallerini kaybetmiş herkese tek tek sarılıp onlarla birlikte yas tutmak istiyorum..

İmkanlarımız çerçevesinde yardım etmek dışında elimizden başka hiçbirşey
gelmemesinin verdiği çaresizlik hissi ne zormuş...

Allah onlara da bizlere de sabır ve iyileşme gücü versin...

Ve
Hiçbirşey ihmallerle yardıma muhtaç bırakılmış

bir halkın yardım aldı diye mutlu olması kadar 

onur kırıcı olamaz....

Çok ama çok üzgünüm....
 

8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Ah Handancım ah...kalbimiz acıyor...içimiz sızlıyor....elimizden hiçbirşey gelmiyor....

      Sil
  2. Merhabalar.
    "...Hiçbirşey ihmallerle yardıma muhtaç bırakılmış bir halkın yardım aldı diye mutlu olması kadar onur kırıcı olamaz...." Bu cümlenizi takdir ettiğimi için tekrar burada paylaşmak istedim. Bu depremin de biraz yaraları sarıldıktan sonra yine her şey unutulacak ve bildik düzene geri geçilecek... Ben adım gibi eminim... Öfkeli olmakta haklısınız... Son paylaştığım yazıma bir bakın lütfen!
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutmamalıyız unutulmasına izin vermemeliyiz...yazınızı ilk fırsatta okuyacağım mutlaka....

      Sil
  3. O güzel cümleniz beni de çok etkiledi. Sosyal Devletin yapması gerekenleri insanlar üstleniyorlar. Çok zor bir durum. Hele almaya değil de hep vermeye alışmış insanlar o duygularla nasıl baş edebilirler ? Ya bebekler, çocuklar...
    "Nasıl hiç sinirlenmiyorsun?" derlerdi bana. Haksızlıklar hepimizi değiştirdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklımdan hiç çıkmıyor evlatlar gençler ....Sormayın hepimiz çok etkilendik...İnsanız çünkü....

      Sil
  4. bu olay ezdi dağıttı bizi toparlanamıyoruz.

    YanıtlaSil
  5. Sorma Deepcim sorma...Çok fena çok....

    YanıtlaSil

GELECEĞE TEKRAR UMUTLA BAKABİLMEK....

GELECEĞE YİNE UMUTLA BAKABİLMEK AH NE BÜYÜK SAADET.....