Blog Listem

20 Kasım 2020 Cuma

20 KASIM 2020 HAYIRLI HUZURLU BİR CUMA OLSUN HEPİMİZE İNŞALLAH....

Depremden sonra yazasım edesim gelmedi bir süre..
Kızım da geçenlerde banyoda bayılıp düştü başını yardı.
Dikişlerini dün aldırdık..
Ödümüz patladı ..Bir güm sesiyle uyandık ki ...
Onu öyle yerde baygın kanlarla görünce ben de bayıldım gittim...
Hemen tomografi çektirdik tahlillerini yaptırdık.
Çok şükür Rabbim onu bize bağışladı ..
Çok kötü sonuçları olabilirdi bu bayılmanın...
Aklıma geldikçe deliriyorum...
Verilmiş sadakamız varmış...
Rabbim düşmanımı bile evlat acısıyla sınamasın...
Neyse işte böyle bir şeyi de yaşayacağımız varmış...
Şimdiden güzel bir haftasonu olmasını diliyorum hepimize...


Özellikle savaş ve yoksulluğun hüküm sürdüğü
 coğrafyalarda yaşam mücadelesi veren çocukları 
korumak ve koşullarını iyileştirmek için 
20 Kasım 1989 tarihinde 
Birleşmiş Milletler Genel Kurulu
"Çocuk Haklarına Dair Sözleşme"yi 
imzalamış ve o tarihten bugüne
 20 Kasım "Dünya Çocuk Hakları Günü" olarak kutlanmaktadır.
Keşke dünyadaki tüm çocuklar bu haklara GERÇEKTEN sahip olabilselerdi..


Vakalar çok arttı...
Hergün yakın çevremden de covid haberleri 
geliyor maalesef artık...
Maske kadar kolay bir önlemi bile
 kullanmayı beceremiyoruz kızıyorum ve üzülüyorum...
Bu yasaklar da çözüm olmayacak maalesef bence ...
Bu kadar artmadan daha ciddi önlemler alınsaydı
 işimiz bu kadar zor olmayacaktı bence... 


Acı reçeteler acı ilaçlar 
yine biz sade vatandaşa kaldı anlaşılan...
Neyse napalım boşuna dememişler
"halklar hakettikleri gibi yönetilirler" diye


Minicik bir hikaye ile hoşçakalın sağlıkla ve sevgiyle kalın...

Bugün “Yeni bir bilgi” öğrendim.

3 nokta nın hikayesi:

Eskiden asker mektupları okuma bilen biri tarafından sesli olarak okunurmuş ve hane halkı birlikte dinlermiş. Asker sevdiğine yazacaklarını herkesin duyacağını bildiği için yazamazmış sadece 3 nokta koyarmış.
Nostaljik ve çok hüzünlü geldi bana.


Artık 3 nokta:
Boğazda düğümlenen sözcüklerdir.

Hissedilen ve bir türlü yazilamayandir.

Beklide
Gizli bir Ahh tır.

 

10 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun. O manzarayı düşününce bile insan içim ürperdi. Allah cümlesini korusun.
    Bende üç noktayı çok kullanırım.

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun. Çocuklar hep iyi olsun.
    Keyifli bir hafta sonu dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum...evet lütfen onlar hep iyi olsun..sevgiler..

      Sil
  3. Kızına çok geçmiş olsun, onu gördüğündeki halini tahmin edebiliyorum.

    Asker mektubu deyince kuzenime yazdıklarım geldi aklıma. Komutanı herkese okuyormuş benim mektupları, komik yazıyorum diye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim handancım..Benimde eşime yılbaşında gönderdiğim müzikli kartlar epey alay konusu olmuştu:))

      Sil
  4. çok teşekkür ediyorum sevgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil

27ARALIK 2023 ÇARŞAMBA KAPALI HAFİF YAĞMURLU BİR KIŞ GÜNÜ....

27 ARALIK 2023 ÇARŞAMBA Bugün sabahtan beri içimde bir huzursuzluk bir bıkkınlık... Hayırlara vesile olsun... Havadandır belki de... Bazen o...