Blog Listem

10 Eylül 2019 Salı

10 EYLÜL 2019 SALI KISACIK BİR MERHABA ve GÖNÜLDEN TEŞEKKÜR....


ŞİFA DİLEKLERİNİZ ve DUALARINIZ NE KADAR ÇOK
GÜÇ KUVVET VERDİ TAHMİN EDEMEZSİNİZ...

HEPİNİZE AYRI AYRI YAZMAK İSTERDİM
 KISMET OLMADI  AMA
 HEPİNİZE AYRI AYRI MİNETTARIM BİLMENİZİ İSTERİM.

BABAM ALLAHIN İZNİ VE YARDIMIYLA VE SİZLERİN KALPTEN DUALARIYLA
ÇOK YAVAŞ YAVAŞ DA OLSA DAHA İYİYE GİDİYOR ...

EN KISA ZAMANDA ARANIZA DÖNEBİLMEYİ ÇOK ARZU EDİYORUM...

BURADA HAYATI  PAYLAŞMAYI SİZLERİN PAYLAŞTIKLARINIZI OKUMAYI
YORUMLAR YAZMAYI VE GELEN YORUMLARI OKUMAYI
MEĞER NE KADAR ÇOK SEVMİŞİM BEN...

GÜZELLİKLERLE GÖRÜŞMEK NASİP OLSUN İNŞALLAH EN KISA ZAMANDA


24 yorum:

  1. Ne güzel bir haber :) çok daha iyi olsun inşallah..

    YanıtlaSil
  2. Bir süre buralarda olmadığım için bir önceki yazıyı görmedim. Meğer telaşlarınız varmış. İyi haberlere sevindim. Şifalar diliyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ben yeni gördüm babanın hastalığını, geçmişler olsun.

    YanıtlaSil
  4. Dualarımız sizinle, Allah babanızın ve tüm hastaların şifacısı olsun, inşallah güzel haberler alırısnız :)

    YanıtlaSil
  5. Harika bir haber. Az kaldı inşallah, tamamen iyileşince seni bekliyor olacağız<3

    YanıtlaSil
  6. Günün güzel haberi, umarım kısa zamanda çok daha iyi olur :))

    YanıtlaSil
  7. Acil şifalar dilerim değerli büyüğümüze.

    YanıtlaSil
  8. Çok sevindim..gelmiş geçmiş olsun.. sağlıklı zamanlar diliyorum. :)

    YanıtlaSil
  9. Siz hep iyi haberlerle gelin olur mu :)

    YanıtlaSil
  10. BU GÜZEL TEMENNİLER İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. İNŞALLAH BABANIZ HIZLI BİR ŞEKİLDE SAĞLIĞINA KAVUŞUR DA SİZ DE EN KISA ZAMANDA ARAMIZA DÖNERSİNİZ.

    YanıtlaSil
  11. Çok sevindim bu güzel habere, geçmiş olsun..
    En yakın zamanda tekrar okumak dileğiyle.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  12. Tekrar çok geçmiş olsun, umarım zamanla daha da iyi olur.

    YanıtlaSil
  13. Ben şimdi öğrendim, Allah acil şifalar versin, en kısa zamanda sağlığına kavuşsun inşallah babacığınız; dualarım sizlerle

    YanıtlaSil
  14. oleeey oleey iyi habeer. üzülme gelirsin nasıl olsaaa :)

    YanıtlaSil
  15. https://sozler-diyari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  16. Benim yeni Haberim oldu. Çok geçmiş olsun, güzel haberlerini bekliyoruz :)))

    YanıtlaSil
  17. Rabbim tez zamanda acil şifalar versin...

    YanıtlaSil
  18. Blogunuzu geç keşfetmiş biri olarak aranızdayım. Acil şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  19. Bol bol şifa diliyorum, tez vakitte iyilik güzellikler babanla sizinle olsun, sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
  20. çok geçmiş olsun, acil şifalar, dualarımız sizinle...

    YanıtlaSil
  21. çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  22. Allah şifalar versin, kısa sürede ayaklansın inşallah :)

    YanıtlaSil
  23. Daha güzel günlere hep birlikte. Allah acil şifalar versin.

    YanıtlaSil
  24. Nice Post! Happy to introduce know kspt.in? Many people planning for puja in trimbakeshwar and ujjain. For Dosh Nivran as Kaal Sarp - Tripindi Shradha Narayan Nagbali - Pitra Dosha.



    KSP India's online puja booking premier portal that gives you a view of all the pooja (puja) rituals and remedies performed by pandit in trimbakeshwar and pandit in ujjain.



    Top Pandits in Trimbakeshwar Online Puja Booking.
    Kaal Sarp Puja in Trimbakeshwar.
    Tripindi Shradha Puja in Trimbakeshwar.
    Narayan Nagbali Puja in Trimbakeshwar.
    Pitra Dosha Puja in Trimbakeshwar.

    YanıtlaSil

27ARALIK 2023 ÇARŞAMBA KAPALI HAFİF YAĞMURLU BİR KIŞ GÜNÜ....

27 ARALIK 2023 ÇARŞAMBA Bugün sabahtan beri içimde bir huzursuzluk bir bıkkınlık... Hayırlara vesile olsun... Havadandır belki de... Bazen o...